{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  blande vand i sprinklervæske
  • #1   14. feb 2014 Du nedsætter frysetemperaturen !!! OBS det kan ødelægge hele sprintlersystemet. Hvis dette sker synes du nok ikke det er smart at blande så du for 10l ekstra og sparer 40kr, da jeg tvivler på reparationen kan gøres til den pris!!!
    Og sommeren er der intet problem, hvis den stadig kan fjerne insekter og trafikfilm


  • #2   14. feb 2014 altså da koncentration i sprinklervæske er rimelig høj, blander du bare løs, jeg køre også 50/50 om vinteren og mere vand end sprinkler væske om sommeren.

  • #3   14. feb 2014 Det ødelægger sku ikke en skid, det nedsætterbare fryse punktet for det.. Vi blandede også vand i vores 1000L På værkstedet førhen

  • #4   14. feb 2014 Kommer an på udgangspunktet for hvornår det fryser til at starte med... hvis det er minus 12, også fortyder det yderligere så er der vist ikke meget som gør a tdet ikke fyser med det samme når det går under 0 grader.

    Ellers har det vist ikke de store betydninger.


  • #5   14. feb 2014 Om sommeren blander jeg 5 liter vand med lidt sulfo og ½ liter sprit.
    Det bruger jeg som sprinkler, men kun om sommeren. Nogle gange blander jeg også en smule æblejuice i. Det fjerner trafikfilm meget bedre end almindelig sprinklervæske.


  • #6   14. feb 2014 Kommer vel an på om beholderen fryser helt til, og springer...

  • #7   14. feb 2014 Jeg er godt opmærklsom på - grader og ville hvis vi fik minus 5 eller 10 eller 15 ikke smide bladet væske på.

    Men det virker til jer ok normal på dette område og vil fra d.d forsætte til septemper uden problemer.


Kommentér på:
blande vand i sprinklervæske

Annonce