{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Hej bg jeg står i den håbløse situation, at min mekaniker sagde til mig i dag at han kan se at da jeg fik skiftet kobling sidste år har værkstedet skåret i vangerne ved forbroen og jeg kan risikere at bilen bliver erklæret total skadet pga af det, hvad skal jeg gøre? Har kvittering på det og alt tilhørende, der står også på kvitteringen at:
2 møtrikker til forbro kørte rundt, svejset fast (skåret op)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP!
  • #1   15. feb 2014 FÅÅÅÅÅÅÅÅK - RING 112!!! EN ELLER ANDEN.........

• #2   15. feb 2014 ring 112

Du tager fat i det værksted der har skåret i dine vanger og forhører dig hvorfor du ikke har været gjort opmærksom på hvad konsekvensen ved det de lavede var.
    Ganske enkelt, så tager du den derfra. Enten fikser de det, eller også kører du en sag, evt. igennem FDM.

Evt. forhør dig hos en synsmand først, han vil kunne fortælle om det rent faktisk er dumpe-årsag. Hvis de bare er svejst fast er jeg ret usikker på det er nok, men er dog ikke helt sikker.

• #3   16. feb 2014 der er skåret et trekantet hul i hver side hvor bolten sidder igennem på størrelse med en nacho's chip (referance) og derefter har de svejset det, men ikke slebet det ned eller noget,.

• #4   16. feb 2014 Nu er det jo svært for os at se hvordan det er lavet.... det er jo ikke forbudt at svejse i vanger dog er der nogle regler der skal overholdes. Hvis hullerne ikke er større end du beskriver tvivler jeg stærkt på det går så galt som din mekaniker siger. Men hvis ikke du selv har forstand på det vil jeg da råde dig til at køre forbi en synshal og bede ham kaste et blik på det og komme med hans vurdering af det.

• #5   16. feb 2014 okay, mange tak for hjælpen smiley jeg gør det straks mandag morgen smiley

• #7   16. feb 2014 Tag en stor hammer og så starter du bare med forenden indtil du du springer en airbag og nu ikke noget med at kigge hvor du skal ramme først. har den ikke airbag må du Tage en søm pistol fikse Sikringen så du kan skyde frit så åbner du køler hjelmen og stiller dig 10m foran bilen og når du kan ramme bag lygterne (begge) dit problem nok ikke løst

Skriv nu en ordentlig over skrift tak

Kommentér på:
HJÆLP!

Annonce