{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

17" på min golf2 ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt nye fælge : Wolfrace Warrior 17x7" med 205/40 dæk, nu er det så at enkelte fortæller mig at der skal rulles skærme før de kan sidde der, mens llige så mange andre siger det modsatte.
Får først fælgene næste uge, så jeg kan ikke se efter endnu, men kan nå og ændre det til en 16", dog ikke samme fælg, den laves kun i 17" og op efter.
Nogen her der kører med 17" på deres golf2 ? uden problemer, skal lige siges den er sænket 45/45.

Hilsen Jonas E

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  17" på min golf2 ?
  • #1   15. apr 2004 Hehe Jeg står med det samme problem som dig. har bestilt 7,5x17" til en Fiat bravo. Dog med dæk 215/40/17. fik afvide de passede af ham jeg købte dem af. men de skrabede på. nu er han ved at sætte nogle mindre dæk på 205/40/17 og hvis det heller ikke går siger han det er min fejl.. Hmm underlig når han sagde de passede. Så det bliver spændende. han vil i hvertfald ikk sende dem retur. smiley

• #2   15. apr 2004 hej jonas i 7x17 kan det godt gå.. hvis der er et lille problem kan du bugge den kant der går vandret ind.. det er det hele.. jeg har et par bekendte der køre med det. de har ihvert fald ikke rullede skærme.. men du må ikke hænge mig hvis de skulle gå på.. men 7x 17 det kan sagtens lade sig gøre uden at rulle skærmene

• #3   15. apr 2004 Kanoon, takker for det Preben.
    Jeg regnede også med ham Keld i bildillen i Kolding viste hvad han snakker om, han lyder ret flink og bruger gerne 1½ time på ens bil (gjorde vi i går, såååå) Kan kun anbefales til andre, ros til bildillen i kolding.

• #4   15. apr 2004 hej jonas kan du huske den stylede sorte g2 fra træffet i roskilde til åbning af striben (d. 13. marts tror jeg nok det var) den kører med 205/40-17 og der er ikke problemer

• #5   16. apr 2004 Hej Jens.
    Ja jeg husker en ret pæn golf med nogle vilde ruller på, så egentlig ret godt ud.
    Har ikke fået mine endnu, men en kammerat sendte mig uopfordret et par billeder hvor han grafisk har sat mine fælge på, det ser så godt ud.
    Overvejer og lægge 1 billede ind på profilen, dog med en tekst der forklarer det er lavet grafisk og at de rigtige billeder kommer i næste uge når jeg får fælgene, god idé ??

Hilsen Jonas E.

Kommentér på:
17" på min golf2 ?

Annonce