{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.958 visninger | Oprettet:

Fra en Foraget Bmw ejer! {{forumTopicSubject}}

synes når jeg sidder og kigger rundt på nettet at jeg finder flere og flere der tror deres ældgamle spand er 40-50 kg værd fordi den har fået skiftet lidt sliddele og de selv mener den er velholdt, jeg tænker bare på at jeg kan sidde og kigge rundt herinde og finde f.eks e36 i flere varianter som 328i 325i 323i osv til en fair sum penge imellem 15-25.000,- men så er der pludselig en der mener hans 318is gået 300.000 med langt mindre udstyr og uden læder osv hvor han har lagt en 2.0 r6 m50 i, som han sikkert har lagt i i en lade lidt uden for herning sammen med en makker og 30 rammer øl kl 02 en tirsdag aften hvor der absolut på ingen måde er at finde nye pakninger, ophæng osv. at den pludselig er 40.000 værd?! eller en forkneppet 316i med uoriginale skørter osv på til den nette sum af 35.000,- sig mig engang hvor for folk den hjerneblødning af en ide fra?
ikke at jeg er hellig men prøv og kig på priserne på en bmw e30 og fortæl at du i din vildeste fantasi ville betale 35000,- for en bil fra 86 der nu har været igennem nr. 10 ejer under 20 år med glasfiber rumskibskofangere på hele vejen rundt? hvordan er vores samfund blevet sådan at fordi en mand er dum nok til at betale 5000,- for glasfiber skørter at nu er hans bil steget 5000-7000,- i værdi?

bare kald mig gammeldags men hvorfor er det sådan?
jeg har selv en e36 325i men jeg ved da godt at den aldrig nogensinde bliver guld værd, selvom den har alt det udstyr man kan probbe i den men man må se i øjnene man har en bil fra 1990 med 350.000++ på tælleren og uanset hvor mange penge jeg spytter i den bliver den jo aldrig guld værd....

undskyld for opstødet men helt ærligt tag jer sammen folk der tror jeres lort er guld!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fra en Foraget Bmw ejer!
Kommentér på:
Fra en Foraget Bmw ejer!

Annonce