{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

tyveri - surt opstød {{forumTopicSubject}}

Så kom dagen hvor tyveriet ramte mig! smiley
Min passat 35 holdte på sammenkørs pladsen, får fri og bliver læsset af, se rmit vindue står åbent, så man lige kan få en hånd derind, og alle dørene er låst op ( har elruder hele vejen rundt, samt central lås)

INGEN skade er sket.. så forsikringen dækker ikke en skid, der skulle være sket skade på rude, dør eller lås..

det de svin rendte med, min uåbnede p watch. - de smed kvitteringen på sædet

Mit tester udstyr ( VAGCOM, og VAS 5054) , var så smart at glemme det i bilen.. det sjove er at de ikke tog min radio, eller det værktøj jeg havde i bagagerummet.. er mekaniker skal det siges, så lidt skrammel har man altid med..

Så hvis nogen i Randers og omegn bliver tilbudt det - må de da gerne lige smide en pb?

-Aziz

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tyveri - surt opstød
  • #1   26. feb 2014 Så er det der man er fristet til at smadre sin rude..

forstår ikke den der forsikring logik.. hvis man er villig til at fuske og opfinde et tyveri, så er man også villig til at smadre ruden hvis det er det som skal til..

det ender jo med at de gør ærlige mennesker til kriminelle..

• #2   26. feb 2014 Mirza: Det er jo ikke fordi forsikringen tror at han opfinder et tyveri at de ikke dækker, det er fordi han er så dum at lade sit vindue stå åben - den slags dumhed gider de da ikke betale for! Forståeligt nok.

• #3   26. feb 2014 opfattede det som om at vinduet var på klem EFTER indbruddet..

men selvom dine ruder er lukkede og døre er låst, så dækker forsikringen ikke indbrud medmindre ruden er smadret..

• #4   26. feb 2014 for at gøre sagen klar for dem der åbenbart tror jeg har ladt ruderne stå åbne HVER MORGEN NÅR JEG FORLADER BILEN, ER DEN LÅST OG LUKKET, HELE VEJEN RUNDT ... forstod du den daa? eller tror du jeg er så dum at lade bilen stå på klem når jeg forlader den.. use the inside!

Kommentér på:
tyveri - surt opstød

Annonce