{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

Afmontere bagsæder 406 {{forumTopicSubject}}

Hey folkens

Jeg er ved at trække kabler til anlæg i min 406, og er stødt på det problem at jeg ikke kan få afmonteret bagsæderne, så vidt jeg lige kan lurer mig frem til er de skruet fast nede fra, men kan det virkelig passe at man skal under bilen for at ku fjerne selve bagsædet ? sys det lyder lidt vildt, så hvis nogle kan af eller bekræfte det og evt hjælpe ville det være lækkert smiley

på forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afmontere bagsæder 406
  • #1   1. mar 2014 Bare du har løsnet de to bolte foran sædet så skal det bare "trækkes" af. det sidder i sådan et låsesystem

• #2   1. mar 2014 Kristian : arg okay, dem har jeg nemlig løsnet så ku dælme ikke forstå det, og ville heller ikke hive for hårdt for bar bange for at ødelægge noget, men det skal da prøves smiley

• #3   1. mar 2014 Der skal trækkes og flåes. Eneste løsning er vold. Har selv lige gjort det med min.... Du finder sikkert rust inder venstre bagsæde.Det en sikker vinder på den bil

• #4   1. mar 2014 Og hvis du skal havde kabler ud i dørene er det nemmeste at skrue døren af og havde ved siden så har du plads.tog 15 min pr side med dørene af. Vi havde mast med det i 30 min før vi valgte. At pille dem af og var ingen vejene kommet

• #5   2. mar 2014 Sø-propel : Ja det fandt jeg ud af, nu er jeg bare spændt på hvordan de er og få i igen smiley men med hensyn til rust ser den faktisk rigtig pæn ud, men den er osse hold med undervognbehandling smiley

Men skulle ikke ha kabler i døren, mine højtallere er sluttet til HU og kun bass der kører over forstærker smiley Men tak for hjælpen ellers smiley

Kommentér på:
Afmontere bagsæder 406

Annonce