{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.391 visninger | Oprettet:

Benzinkort, hvorhenne?? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Jeg er og har været kunde ved shell siden jeg fik mit første benzinkort for snart 5 år siden tror jeg.. Men nu går de hen og vil lukke aktiviteten i danmark. Så jeg står og overvejer hvad gør jeg så lige?? Jeg har aldrig tanket andre steder end shell (og Jet da jeg havde scooter)

Så hvad har i af benzinkort, hvis i altså gør i det? Syntes det er rart at man måned for måned kan se hvad ens forbrug er på benzin nemlig smiley

I mit nær område er er mest Shell (så længe det varer) statoil og Q8, men så ligger der også Jet 2 steder som ligger ret logisk for den måde jeg køre mest på.. ?

Så hvilke fordele er der ved de forskellige steder? og hvorfor har i valgt netop det kort i nu engang har smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Benzinkort, hvorhenne??
  • #1   23. mar 2014 Shell lukker ikke, det kører videre bare ejet af andre men samme brand, så kør du roligt videre på dit shellkort smiley

• #2   23. mar 2014 Visa dankort. Fungere alle steder. Det selvfølig sæt op til Statoil fordelene da det gratis og jeg spare 25øre pr liter. Men det der benzinkort tjavs er kun til firmabiler.

• #3   23. mar 2014 Søpøbel, det med de 25 øre er kun 2 måneder, plus at man så stadigvæk ikke har helt samme overblik over ens benzin forbrug smiley men mener i at shell slet ikke lukker alligevel ? Så beholder kec da bare mit shell kort, da jeg er godt tilfreds der smiley

• #4   23. mar 2014 Ole A overblik over ens forbrug? hvis du skal holde øje med hvad du bruger af benzin så har du jo nok ikke råd til den. Har selv kun Dankort men tjekker sgu ikke mit forbrug da jeg bare fylder på den når der mangler. Og ikke kun når jeg har råd til det. Og du kan vel stadig holde øje med det på dankort. Det står jo på din udskrift i banken at det er på en tankstation det er blevet brugt.

• #5   23. mar 2014 Ja de første 2 måneder og så er det der efter en del at spare på diesel.. Det med at holde styr på hvor meget brændstof man bruger kan du også med så mange andre ting. Apps osv.
    Det bare langt nemmere kun at havde et kort.

• #6   23. mar 2014 Lasse p, jeg har fint råd. Dvs du ikke har budget konto eller noget, for det er ubrugelige hvis man har penge nok? Det er da noget pjat at sige. Det er dejligt at have et overblik over ens økonomi lige meget om man har penge nok eller ej !

Det var da en underlig kommentar ? Men nok om det, sætter pris på dem som har skrevet noget relevant:)

• #7   23. mar 2014 Jeg bruger selv q8 i mit firma. Mest pga nogle fine rabatter og samtidig når man vasker så kan man låne alle deres plejemidler smiley

• #8   23. mar 2014 Ole A jo har budget konto men det er kun til de faste regninger ikke til benzin forbrug. Der er ikke sat noget af til det om jeg bruger 1000 kr eller 5000 til benzin betyder intet. Du kan jo stadig have styr på din økonomi kun med et kort. For du kan jo stadig tjekke hvad dit forbrug er når måneden er omme. Så hvad underligt er det i det? Du kan jo ikke på forhånd se hvad dit forbrug er alligevel. Så om du tjekker din PBS eller konto udskrift bliver da det samme.

• #9   23. mar 2014 Lasse p. I mange tilfælde har man et bedre overblik over din brændstof udgift når det bliver trukket 1 gang om måneden end måske 20 gange. Os derfor jeg bruger det i mit firma i stedet for bare at bruge dankortet. smiley det gør det i hvertfald nemmere end at skulle kigge hele end kontoudskrift igennem smiley

• #10   23. mar 2014 jeg har flere benzin kort, og får rabat på 3 af dem, da mit arbejde har rabataftaler.
    Det er nemt at overskue forbruget, og så bliver det trukket på budgetkontoen.

• #11   23. mar 2014 Lasse P,
    Det var da en både ubrugelig & uintelligent kommentar at komme med.

• #12   23. mar 2014 J.Pedersen hvorfor? mon manden så har et fast beløb til foder? måske en foder konto ellers kan han jo ikke holde styr på hans forbrug af mad? Kræver da ikke meget at holde styr på ens forbrug via netbank tvivler på der er 100 poster på hans konto om måneden og derved ikke kan se hvad han bruger af benzin. Ellers skulle manden jo til at have en konto til hvert enkelt ting i daglig dagen. Så nej den er da ikke ubrugelig. Men ja de folk der ikke kan holde styr på deres økonomi vis banken kan da få sig et kort, for ja klart det er letter at se ens forbrug sidst på måneden end at tjekke den hver 14. dag på net bank, og derved kan se om man har råd næste måned. Eller der sidst på måneden kommer en benzin regning på 5000 kr og den så ikke kan betales fordi man har kørt for meget. Så klart det er en dårlig idé og ubrugelig at man kun har en budget og lønkonto til det. Da jeg jo kan se hvad jeg kan bruge resten af måneden efter jeg har tanket og ikke først skal ventet til regningen kommer sidst på måneden.

• #13   23. mar 2014 Bagermesteren . Kan forstå man har dem pga rabatter osv, men kun fordi man vil have styr på ens forbrug giver ingen mening da du jo nok ikke tanker flere gange dagligt. Men ja lad folk ha deres kort til det, og os andre vores dankort og stadig kan holde styr på vores forbrug alligevel uden et tank kort. Forsat god søndag, vil ned og tanke på mit dankort :D.

• #14   23. mar 2014 Vi har to kort, et til uno-x og et til f24 fordi det er dem der er billigst i vores område, grunden til at vi har dem er at vi får en mdrs kredit, hvilket vi synes er rart..

Kommentér på:
Benzinkort, hvorhenne??

Annonce