{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ford A horn
  • #1   30. mar 2014 Du må da sætte et hvilket som helst horn på din bil så længe at det bare er 1 tonet. Så en af mine mange planer er da at købe en gammel US militær lastbil og så montere nogle af de der godstogshorn fra USA på den :P.

Så kan folk lærer at opfører sig ordentligt i trafikken.

• #2   30. mar 2014 Tror faktisk ikke det er lovligt smiley
    Da et horn vidst nok skal have en ens lyd smiley

• #3   30. mar 2014 et horn skal have 1 høj 'klart' tone og da ford a horn har den "rustne" lyd er den ikke lovlig til syn smiley desværre smiley

• #4   30. mar 2014 Jeg fik selv en bøde på 500.- da jeg havde den monteret på min 45er scooter netop derfor mener jeg heller ikke den er lovlig på en bil .. Men den gamle vil sku ikke give sig så en henvisning til loven ville være helt perfekt

• #5   30. mar 2014 6.06 Lydsignalapparater
    6.06.001 Generelle bestemmelser
    (1) Et køretøj må kun være forsynet med lydsignalapparat, der opfylder følgende bestemmelser:
    a) Lydsignalapparat skal i hele aktiveringsperioden afgive klart lydende tone med konstant styrke og frekvens.
    b) Lydsignalapparat kan bestå af flere sammenkoblede lydgivere, der virker samtidigt.
    (2) Lydsignalapparat til trykluft må ikke være tilsluttet direkte til beholdere i trykluftbremsesystem. Lydsignalapparat til vacuum må ikke være tilsluttet bremsesystemet på køretøj med vacuumbremser eller vacuumforstærkede bremser.

6.06.021 Personbil M1
    (1) Personbil M1 må ikke være forsynet med baksignal.

Er dem der er relevant for dig

Kommentér på:
Ford A horn

Annonce