{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opdatering af parrot håndfri?
  • #1   2. apr 2014 Hvordan søger du?

Kan du finde den når du søger via telefonen, altså se den på telefonen?

Husker du at gå en i den menu der hedder par telefon eller noget i den stil inden du søger.

• #2   2. apr 2014 Oplever dit at folk får pille en del ved dem og de bliver fucket helt op gå ind i instillinger og gendan den og søg på din tlf med den igen i din Bluetooth smiley

• #3   2. apr 2014 Den kan ikke finde din telefon, der er en liste med andre telefoner , så jeg tænker at den måske skal opdateres til at tage nye telefoner ? Er det helt forkert

• #4   2. apr 2014 Hvordan gendanner du den ? Vil det hjælpe med en gendannelse

• #5   2. apr 2014 Jeg kan godt se den på min telefon og når jeg så vil parre dem så beder den om en kode som efter internet siderne siger den det skal enten være 1234 eller 0000 og det virker ikke, så tidligere ejer har måske lavet en kode vil den også nulstilles efter gendannelse ?

• #6   2. apr 2014 Hvor mange cifre kan du lave, har rodet med mange håndfrie, så blander nok nogle koder sammen..

hvis du kan indtaste 5 cifre, så prøv 01234 eller 12345 - men en parrot tager sikkert kun 4 - hvor den normalt er 0000

• #7   2. apr 2014 Er der ikke nogle parrot der giver dig en kode du skal indtaste når du skal parre den? det mener jeg fanme..

Der skal du så ind i en menu på din parrot der har noget at gøre med parring og så kommer der en kode på skærmen når du prøver at parre din telefon.

Men som sagt blander jeg nok nogle forskellige sammen.

• #8   2. apr 2014 Fandt lige den her:

Firstly clear some of the old phones out of the 3200LS to make space for your new phone. SETTINGS>PAIRED DEVICES> a list of all paired devices will be displayed, select each one and delete in turn

Prepare the 3200LS first, SETTINGS>PAIR WITH PHONE>OTHER PHONE. Then search from your phone and pair to the Parrot using the PIN number displayed.

Det er til en Iphone btw, hvis din telefon er på listen vælger du selvfølgelig den

• #9   2. apr 2014 Parrot er på 4 Cifre og jeg vil næste væde med det fungere efter en gendanelse eller system gendanelse mener jeg det hedder smiley

Gå ind i Menu'en på den og så ind i instillinger og så skulle der gerne være en der hedder noget i stil med Fabriks settings eller gendanelse eller noget og så lukker den ned og starter op som den var ny og så skulle det meget gerne du smiley

Ellers kan det være din boks er død det ser vi os tit og så der kun en vej og det et nyt sæt med mindre der selvfølig er gået en lodning eller noget i den stil man kan fikse smiley

• #10   2. apr 2014 okay takker mange gange for jeres svar, jeg skal ud og prøve det hele, håber godt nok det kan virke smiley

• #11   2. apr 2014 Nogle af de parrot enheder skal os opdateres for at kommunikere med nyere telefoner. Det skulle jeg med min, for at den kunne snakke sammen med min iPhone 5s. Mener dog min hedder 9200 smiley

• #12   2. apr 2014 ja okay, hvis nu det er tilfældet at denne også skal opdateres, hvordan foregår det så??

skal man bruge computer til det eller kan man uden???

• #13   3. apr 2014 Min har en USB tilslutning. Så jeg skulle hente en fil ned på en USB pen, og koble den til. smiley

• #14   3. apr 2014 Du kan os opdater via en pc med bluetooths men svært ved og tro det vil hjælpe

• #15   3. apr 2014 Hvordan er det så ellers man gøre normalt hvis det ikke dur med Bluetooth fr a pc til enheden?

• #16   3. apr 2014 Prøv og lav den fabrik genstart kan du gøre ude i bilen uden noget hvis den har duede før og den ik dur fra den enden dag til den anden kan det hjælpe ellers skal du have en ny boks er jeg næsten sikker på vi laver mange har kun opdateret 1 og hjalp ikke med at den ik kan fange dem. Ny boks eller fabrik settinges

• #17   3. apr 2014 Okay det skal jeg da prøve så men mange tak for svarene så skal den gendannes

Kommentér på:
Opdatering af parrot håndfri?

Annonce