{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aygo vs. Yaris
  • #1   7. apr 2014 du kan ikke sammenligne to forskelige klasser..nej det er ikke meget for en aygo heller..

• #2   7. apr 2014 Jo det ER meget for en Aygo, det er en lille 3 cyl motor og den kører altså ikke 500.000km lige som en 6 cyl taxa diesel

• Tinna S
    Tinna S Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 32
    #3   7. apr 2014 Men yaris har jo også en lille motor, og der har jeg fået at vide at det er ingenting for sådan en

• #4   7. apr 2014 Det er ikke bare motoren, der er problemet. Selve bilen er ved at falde fra hinanden, hvis den kommer op på 200-250.000 km. Og ja, selvfølgelig er der undtagelser. Nogle kan holde til det, hvis de er meget velholdte og er kørt pænt. Men generelt set er det ikke en bil, der er bygget til at køre så mange km.

• #5   7. apr 2014 bare lidt til info så er Citroen C1 og Peugeot 107 helt samme bil som en Toyota Aygo, bare hvis du ville se på et bredere udvalg.

• #6   7. apr 2014 JesperS .

Du snakker tydeligt som du har forstand..

jo en aygo kan også godt køre 500.000km som enhver anden bil også kan..
    at den kun har 3cylindre betyder heller ikke det store da den ikke tager flere omdrejninger af den grund.. den er rimeligt tungt gearet.

bay
    at påstå at bilen er ved at falde fra hinanden bare fordi den har kørt over 200.000 er jo bare uvidenhed..

nu er det de færreste af dem der har kørt så langt ene og alene fordi de fleste er købt til at køre i byen, og derfor ikke triller ret mange km om året..

Men det er da nogle humoristiske postulater i kommer med, dog uden hold.
    Men synes da i skulle få jer en snak med de mennesker som rent faktisk ejer disse biler. og ja selvfølgelig findes der nogle få uheldige eksempler i mellem hvor motor eller gearkasse er stået af, men det er nu altså intet man ikke også ser på andre vogne.

• #7   7. apr 2014 Det eneste problem med aygo motoren er at kæden kan have tendes til at blive lang og så raller den fra motoren:) Men de kører bare videre med det uden de store problemer..

• #9   7. apr 2014 Jabbekot
    Der er absolut hold i mine udtalelser. De er simpelthen ikke bygget til at køre mere end de her ca. 8 år. Så er de ved at "falde fra hinanden" i den forstand, at delene ruster sammen og går i stykker.

Jeg taler af personlig erfaring, bl.a. ud fra vores egen Aygo, som holder i indkørslen, men også ud fra samtaler med en synsmand, som af og til ser de her tilfælde.

• #10   7. apr 2014 ... og igen vil jeg påpege, at jeg ikke snakker om motoren, men om bilen generelt. Motoren kører udmærket.

• Tinna S
    Tinna S Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 32
    #11   7. apr 2014 Så yaris er det bedste smiley

Var det jeg håbede på at kunne herinde. Komme i kontakt med nogen der havde personlige erfaringer smiley

• #12   7. apr 2014 bay
    det er ikke fordi de ikke er bygget til at holde.. problemet er at folk køber dem som en bil nr. 2 eller ganske enkelt en kvinde der køber en bil til få korte ture og ikke kører bilen til service eller anden vedligeholdelse.. Dette er et kendt fænomen indenfor alle de små "kvinde biler"
    Som vi alle ved så vil en bil der ikke vedligeholdes eller rustbeskyttes, ruste op og falde fra hinanden.
    Dette er ikke en fejl på bilen..

• #13   7. apr 2014 Jo, det skyldes primært den ringe byggekvalitet. En almindelig bil ville sagtens kunne holde til det, som du omtaler. Der er ganske simpelt ikke ofret penge nok på kvalitetsmaterialer - ellers ville bilen heller ikke kunne være så billig.

• #14   7. apr 2014 bilen er så billig takket være at der er sparet på komfort og udstyr.
    lukker den her, du har din holdning, og jeg har ret smiley

Kommentér på:
Aygo vs. Yaris

Annonce