{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

Paranoia spørgsmål mht parkering i KBH {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.
Kan godt være det bare er nogen fordomme der spiller ind.

Nå, men jeg skal på skolehjem i KBH, og vil gerne kunne lade min bil stå i weekenderne helt alene da man ikk får dækket udgifterne med bil.

Åben parkering i Valby, skal man være bekymret for at der er en perker eller rumæner der knækker den hvis den får lov at stå alene en hel weekend.

Det nogen ærgelige ord, men det jo sådan det er, desvære.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Paranoia spørgsmål mht parkering i KBH
  • #1   7. apr 2014 Hvis du ikk vil køre tilbage til Jylland i den så kan du bare komme på landet hos mig på Sjælland og stille den aflåst på værkstedet smiley

• #2   7. apr 2014 kommer jo an på hvor bilen står i kbh og hvis den står hlt ubevogtet og alene hele weekenden et kedeligt sted ku der sagtens ske noget.

• #3   7. apr 2014 Kenny H
    Det lyder godt, kunne godt være aktuelt, vil lige forhører mig i området når jeg er så langt om der har været nogen hændelser. Har ikke mulighed for betaling hvis du forventer dette, så kunne jeg aligevel tage bilen hjem. Ellers må jeg lige smide en pb hvis det er aktuelt.

Roak.
    Det ligger ved håndværker hjemmet i Valby, så det er rimeligt centralt i KBH.

• #4   7. apr 2014 Rooooolig. Københavnere lader jo også deres biler stå i byen. Det er slet ikke så slemt som du gør det til smiley

• #5   7. apr 2014 Som sagt, rimelig paranoia spørgsmål, men med en 3 måneder gammel bil, er man lidt øm omkring den smiley

Du har ret, men det nu mere den bare står en hel weekend, ville være træls at komme til et smadret rude, GPS'en skal nok ikke være fast inventar i forruden kunne jeg forstille mig smiley

• #6   7. apr 2014 Tøm bilen og lad hanskerummet stå åbent, og selvfølgelig tomt. Din bil blender jo ind mellem alle de andre. Min bil står tit inde i byen, og er ikke bange for at efterlade den det mindste.

• #7   7. apr 2014 Det ligger ved håndværker hjemmet i Valby, så det er rimeligt centralt i KBH.

Nu stopper du!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det er en udkants bydel af København.

der sker yderst sjældent noget på Danshøjvej nr. 1
    men som alle andre steder, så lægger man ikke sin computer, GPS eller anlæg frit fremme - for så ryger ruden og bilen bliver tømt.

men når man kommer til sønder jylland skal man så være bange for at møde pædofile på hvert gadehjørne.... tænker på at Tønder jo også ligger lige der i sønder jylland smiley

• #8   7. apr 2014 Husk og fjerne det mærke som din GPS holder sætter i forruden, ellers er det lige vidt at fjerne GPSen - er mærket der tror de langfingerede at der stadig er noget at komme efter selvom din GPS er på dit værelse smiley

• #9   7. apr 2014 Tager bare sine forholds regler smiley
    Ved ihvertfald, stiller man en scooter frit fremme her hvor jeg bord, så den væk næste dag.

• #10   7. apr 2014 Jeg har tit set biler holdende ved håndværker hjemmet som har haft indbrud - Dårlig idé at lade den holdene en weekend f.eks

• #11   7. apr 2014 Har ikk tænkt på betaling altså noget væske til ganen er vel fint.. At der står en bil weekenden over gør ikk mig noget.. Har 400kvm så ingen problem

Kommentér på:
Paranoia spørgsmål mht parkering i KBH

Annonce