{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ind den skal i dag
  • #1   12. apr 2014 Når du beder mig om det så afviser jeg den!!
    muhahahahahaha!!!
    God lørdag til dig smiley

Ps. jeg kom for sent til at kunne afvise den smiley

• #2   13. apr 2014 Haha fedt

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.381
    #3   13. apr 2014 7 billeder, kedelige omgivelser, og så magtede du ikk engang at gøre den ren først.

Fail...

• #5   13. apr 2014 Skriver han uden oprettet bil.

Man behøver jo ikke at have en god baggrund og en ren bil for at vise den frem.

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

#6   13. apr 2014 Skriver du uden oprettet bil?

At jeg ikke har noget oprettet, har intet med sagen at gøre.
    Det jo ikke det, det handler om, og jo, jeg synes faktisk godt, at man kan gøre bare en lille smule ud af det, eftersom det er et galleri.

Fin gammel e30´er, som jeg sagtens kunne tage et kig på, men jeg synes det er så nederen at se på, når bilen tydeligvis ikke er gjort fin, og det bare lige er 5 hurtige billeder, ude fra carporten.
    Så ku jeg ligeså godt stå og glo på en p-plads, og kigge på alle de beskidte biler, som står linet op.
    Det gider jeg heller ikke.

Er man så glad for sin bil, at den skal oprettes på nettet, så ALLE kan se den, så kan man squ også ofre den tid det tager, at lave nogen ordentlige billeder.

• #7   13. apr 2014 Det har da noget med det at gøre.
    Du kan hverken godkende eller afvise uden en oprettet bil.

Det er så få biler herinde der er shinet op til photoshoot og selvom jeg er glad for mine biler gider jeg heller ikke gøre alverden ud af forberedelse til at tage et billede.

Hvis du ikke gider glo på det, så klik væk fra det og det så det.
    Ellers kom med noget ordentligt konstruktivt kritik, iforhold til at skrive det er 'fail' som en 14 årig knægt.

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

#8   13. apr 2014 Kan stadig ikke se pointen?

Nu blir man jo mere eller mindre tvunget til at kigge, når han opretter et emne
    omkring det, og det må da være frit at kommentere, når det blir oprettet i forum,
    hvad enten man selv har bil oprettet, eller ej.

Jeg skrev såmænd allerede i første besked, hvad jeg syntes problemet var.

• #9   13. apr 2014 Jamen du har da åbenbart ikke læst teksten til bilen, der står jo netop at jeg tager bedre og flere billeder af bilen når den står sommerklar og det er jo også netop derfor jeg ikke ville til at tage billeder af den nu. I øvrigt hvis du skulle tvivle på min evne til at oprette biler herinde, så kan du jo tage et kig forbi de 31 andre biler jeg har oprettet herinde og så finde ud af at de ligger en del over gennemsnittet af hvordan biler er oprettet herinde. Jeg har egenligt nok forståelse for det første du skriver, men jeg synes bare du skulle have læst teksten til bilen inden du skriver.

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

#10   13. apr 2014 Jeg ku ha læst teksten ja, men det tænkte jeg ikke på dengang..

Jeg har taget et kig på de fleste af dine biler, og det ser bestemt bedre ud.
    Dog er der mange, der lige mangler det sidste, snavs i bunden, løse ledninger, colaflasker, og andre ting smidt i bilen, som godt ku undværes..

Kald det flueknepperi..

Men jeg vil give dig ret, at dine biler/billeder, ligger i den gode ende, i forhold til mange andre herinde.

• #11   13. apr 2014 flueknepperi

• #12   14. apr 2014 Få nu bare oprettet den seat Mii du kører rundt i selv Rasmus...med nogle gode billeder osv....det er ikke pinligt længere når alle har en...:-P

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

#13   14. apr 2014 Hold nu kæft Brian, din bums! smiley

Kommentér på:
Ind den skal i dag

Annonce