{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Renault clio årgang 2013/141.5 dci stationcar?!
  • #1   14. apr 2014 Hvis du er i tvivl, hvorfor så købe den?

    Ejer ikke selv en, men så vidt jeg ved skulle der ikke være bøvl med dem. Det eneste jeg har hørt, er at lakken vist kan være lidt tynd enkelte steder, men ellers intet. 1.5 dci er ellers en af de bedste motorer i de klasser. Jeg tror ikke du bliver skuffet smiley


  • #2   15. apr 2014 Lakken er notorisk tynd på Renault. Havde en Laguna 3, der så ud som om, den var blevet sandblæst efter 100.000km. Clio'en kører fantastisk. Det er bare at trykke "play" og så komme ud og køre.

  • #3   15. apr 2014 Konen har sådan en i 5 dørs. Hun er rigtigt tilfreds. Ingen problemer med den. Hun kører ca. 35 km motorvej og 35 km landevej hver dag. Hun kører som en gammel kone og den går omkring 19 km/l. Jeg syntes det er fint - men et stykke fra det den er opgivet til.

  • #4   15. apr 2014 Er meget tilfreds med min. Alt fungerer godt og den kører fantastisk. Har ikke indtryk af at lakken er tyndere end på andre biler.

  • #6   15. apr 2014 Den sorte lak er en smagssag. Den skinner ikke i øjnene hvis det er reflekser fra sollys du tænker på.

  • #7   15. apr 2014 Den jeg var ude og prøve havde ved hurtig gennemgang to steder med korn i lakken og et sted med fejl på str med en to krone smiley

Kommentér på:
Renault clio årgang 2013/141.5 dci stationcar?!

Annonce