{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.310 visninger | Oprettet:

Fiat Punto styretøj knager {{forumTopicSubject}}

Godaften
Når jeg drejer til venstre, som regel meget skarpe drej som ved en vending eller parkering, så knager mit styretøj. Det er kun når der drejes til venstre. Nogen der ved hvad dette kan skyldes? Evt. måder at tjekke forskellige muligheder? Eller er det noget der kan klares med lidt smørrelse?
Håber nogen kan hjælpe, på forhånd tak
Mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fiat Punto styretøj knager
  • #1   26. apr 2014 Nu nævnte du ikke lige årgang og model, men det er garanteret;
    krængningsstabilisator, bærekugler, styrekugler eller evt. knækkede fjedre smiley

krængningsstabilisator - Træk op/ned, kan armen gå frem/tilbage, er der slør.

Bærekugle - hæv bilen op, og træk i hjulet op/ned evt. tag et koben mellem spindel og bærarm, hvis der kan ses, at bærekuglen giver sig, er der slør.

Styrekugler - hæv bilen op, og træk i hjulet fra side til side, hvis styrekuglen giver sig, uden at tandstangen følger med, er der slør.

knækket fjeder - kig inde i fjederskålen samt føl med dine hænder rundt på fjederen i bunden/toppen.

Alle disse fejl ses hyppigt på punto modellerne.

Mvh. Fiat mekanikeren

• #2   27. apr 2014 Mange tak for det brugbare svar. Min Punto er fra 2000, 8v, 60 hk, Fiat Punto Mk2.
    Mvh.

• #3   27. apr 2014 super, så er det 100% en af de ovenstående smiley

Kommentér på:
Fiat Punto styretøj knager

Annonce