{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.559 visninger | Oprettet:

er det her fusk {{forumTopicSubject}}

Hej dtår i den situation at der er en der vil købe min bil og han skriver kun på mail og det lyder sådan her hva tror i håber i kan hjælpe mig

I agree with the price and i'm satisfied with the condition too. I am buying it internationally to America and i would pay you through PayPal as it is the fastest & easiest way for me to make payment at this moment, do not worry about paypal charges, i will take care of that and about the transportation, i shall arrange for a transport agent to come to your home directly for the pickup . 


so if you accept this transaction, you should send me your info requested below if you have an account already with paypal:-


name :

payPal email :

mobile number:

total price :


or you should send me a PayPal money request, so that i can proceed with the transfer and then we can arrange for my transport agent to come for the pick up, after you receive your money. I will need your home address too for the pick up to be arranged. 


i expect your reply soon smiley .

Andy.



On Tue, Apr 29, 2014 at 4:37 PM, Mark Jørgensen <m-torp@hotmail.dk> wrote:

Google translate


inspected on 03-04-2014 flawlessly 

made an offer otherwise 

is willing and make a trade even when I stand in need of a car where you can sit my 4 people and any golf 4 but other brands as might also be something 

Year: 2006 
Mileage: 303000 
6 airbags 
ABS brakes 
Hitch 
Traction 
Armrest 
Power windows 
Elsidespejle 
Elspejle with heat 
ESP / ESC 
cruise Control 
Keyless entry 
air conditioning 
Trip computer 
leather Steering Wheel 
Radio with CD 
Servo 
Immobiliser 
Fabric Seats 
Roof rails 
Fog Lights 
Heated seats 

with all the equipment. Cruise control, fully automatic mode. climate, multifunction steering wheel, aut nedblænd rearview mirror, 6.gear, D-CAT engine, body-color bumpers, headlight washer system, outside temperature gauge, cup holder, height adjustable seats, orig. 17 "Toyota wheels need new tires, new winter wheels included. Came with a bid





Sendt fra Samsung Tab




-------- Oprindelig meddelelse --------
Fra Andrew Bailey > 
Dato: 29/04/2014 20:23 (GMT+01:00) 
Til m-torp <m-torp@hotmail.dk> 
Emne Re: 


Kindly explain all that's on the website as i do not understand Danish.



On Tue, Apr 29, 2014 at 8:28 AM, m-torp <m-torp@hotmail.dk> wrote:

What information do you want to now



Sendt fra Samsung mobil.



-------- Oprindelig meddelelse --------

Fra: Andrew Bailey

Dato:29/04/2014 11.45 (GMT+01:00)

Til: m-torp

Emne: Re:


I am interested in buying it and i would appreciate it if i cn get more information from you regarding the sale.


Regards,

Andy.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er det her fusk
  • #1   30. apr 2014 Helt sikkert fusk. Hold dig væk.

  • #2   30. apr 2014 Altid fusk! smiley

  • Allan
    Allan Tilmeldt:
    mar 2014

    Emner: 23 Svar: 514
    #3   30. apr 2014 Plat og svindel !!

  • #4   30. apr 2014 Det kan IKKE betale sig for udlændinge at købe biler i DK pga. registreringsafgiften!! De kan jo finde biler med mere udstyr og bedre stand i f.eks. Tyskland til billigere penge!! Ja, du får refunderet afgift ved export, men det opvejer ikke prisforskellen.

    Det er helt sikkert fusk, og jeg ville ikke gøre det!


  • #5   30. apr 2014 Jeg synes nu også det lød for godt men skulle bare hører jer andre om i havde prøvet det

  • #6   30. apr 2014 Elspejle with heat,,,, smiley

  • Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 41
    #7   30. apr 2014 Ja det lugter lidt som finten med at han mailer en falsk overførsel , hvor det ser ud som om han har overført for mange penge, og så beder han dig om at tilbageføre differencen, problemet er at han ikke har overført en øre smiley , så hold dig væk fra ham, jeg har ikke selv prøvet det , blot læst om det

  • #8   30. apr 2014 Hvad tror du selv???

  • #9   30. apr 2014 Jeg tænker at hvis du giver ham din privatadresse så bliver bilen hentet. Vil vædde med det er en Albaner der stjæler biler der der...

    Han kan ikke gøre noget med din paypal mail så du kan trygt sende ham en opkrævning på det du vil have for bilen.

    Kunne et eller andet sted være sjovt at se hvad hans næste trin er. Du kunne jo skrive noget i stil med at så snart paypal betalingen er foretaget så skriver du dit telefonnummer samt adresse hvor bilen kan hentes den og den dag osv. smiley


  • #10   30. apr 2014 Har skrevet det her til ham
    u kan komme og hente bilen selv og aflevere pengene i hånden på mig og så får du bilen. Jeg vil have dem i kontanter


  • #11   30. apr 2014 Jeg har også haft 2 af de fuskere der, som ville købe min bmw.. Det er helt sjovt de tror de kan tage røven på folk, håber da virkelig ikke der er nogle der hopper på den.

  • #12   30. apr 2014 Jeg har prøvet det. Og med vilje lavede jeg lidt stavefejl i mit navn. Da der kom en bekræftelse fra Paypal, så var stavefejlene der stadig.

    Ergo, det er ikke paypal der sender bekræftelsen, men dem der kopier det og får det til at se ægte ud.


  • #13   30. apr 2014 han har også spurgt til min golf.

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #14   30. apr 2014 Den er god nok har lige solgt en Fiat Punto fra 1993 på samme måde og så opdagede han ikke den var rustet væk smiley

  • Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 63
    #15   30. apr 2014 Bilerne bliver aldrig hentet
    Tricket går ud på at sende dig en falsk check eller paypal kvittering på et langt højere beløb en din bils pris, Så vil de gerne have dig til at sende nogle penge til et speditionsfirma som ikke har en bankkonto, så du ska ned på western union med kontanter, og lige pludselig haster det meget (de skulle jo gerne ha dig til at sende inden du får den falske check retur fra banken)
    De penge du sender med western union modtager køber i kontanter i nærmeste western union butik i sit hjemland på sit glatte ansigt ved bare at oplyse en kode


  • #16   30. apr 2014 Nice smiley

    Det kunne være sjovt at have røven fuld af penge, og så egentlig bare have et internationalt tæskehold hvor man sporer de idioter ned og voldsmadrer dem smiley

    Det handler om at statuere et eksempel. Ligesom russerne har gjort i Aden bugten. Som de siger, er der nok der aldrig kommer hjem igen, så stopper de med at sende nye pirater ud på et eller andet tidspunkt smiley


  • #18   2. maj 2014 Det er da utroligt, at to personer ordret kan skrive den samme mail til forskellige mennesker.......
    jeg har fået nøjagtig den samme på min motorcykle annonce.....

    Det var bare Thomas der ville købe den smiley

    men ham du nævner der var også interesseret i min Kadett c..........På de samme betingelser.

    Det kunne nu være sjovt og hoppe med på den, og når de så kommer for at hente køretøjet, så bare smadre dem for vildt B).....

    Meen man ved bare ikke hvad det er for nogle kåle der kommer og henter.......

    det KUNNE jo være en uskyldig fragtmand......

    Han skulle jo nødigt ende som ham der kommer med smøger i blinkende lygter smiley :P smiley smiley


Kommentér på:
er det her fusk

Annonce