{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drømmeleasing ris-ros-råd
  • #1   1. maj 2014 Har bare hørt at de skal købe bilen af mig også jeg får penge for bilen men hvis ikke jeg gør det og deres firma lukker så står jeg med ingen ting

• Kasper F
    Kasper F Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 143
    #2   1. maj 2014 Turde jeg ikke.

Hjemmesiden ser billig ud, uprofessionelle billeder og tonsvis af grammatik- og stavefejl.

• #3   1. maj 2014 Har du hørt noget om det da

• Kasper F
    Kasper F Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 143
    #4   1. maj 2014 ^ Alene det gør, at jeg ville se mig om efter et andet leasingfirma uden videre research.

• #5   1. maj 2014 Et par perkere der har det - Så de tager dig nok i røven - Jeg ville ikke bruge drømmeleasing ihvertfald.

• #6   1. maj 2014 Nogle der kender et godt leasing selskab når man selv har bilen

• #7   1. maj 2014 Forza i Frederikssund.

De er seriøse. Gamle i faget. Har et godt økonomisk bagland.

Jeg har flere gange været ved at flexlease en R32 men så læser jeg alt det med småt!

• #8   1. maj 2014 Jeg har leaset igennem Flexleasing.nu. Det er et firma du kan stole 100% på og har aldrig haft problemer med min leasingaftale.

Drømmeleasing er på kanten med loven, da du ikke må eje bilen i leasingperioden. Det siger sig selv, at du ikke kan lease noget du selv ejer.
    Jeg har hørt om flere sager der kører imod dem, og skat skulle vidst have dem i søgelyset pga. deres måde at lave aftaler på.

Så hold dig i ALLE omstændigheder fra dem.

• #9   1. maj 2014 Michael F: Hvad er det der så står med småt? For jeg har aldrig haft problemer med noget der "står med småt".

• #10   1. maj 2014 Okay det holder jeg mig fra har også kig på focus leasing der har nogle af mine venner leaset

• #11   1. maj 2014 Du køber en bil i Tyskland for f.eks. 100.000 kroner, og SKAT vurderer bilen til at have en registreringsafgift på 200.000 kroner - før betød det, at man for at få nummerplader på bilen, skulle betale 200.000 kontant til SKAT - med flexleasing kan man istedet betale afgiften for en periode á f.eks. 12. måneder.

Hvem ejer bilen:
    Bilen indregistreres med Forza Leasing A/S som ejer og leasingtager som bruger. Efter endt leasingperiode skal leasingtager anvise en køber som er Cvr. registreret, der indfrier bilens restværdi. Herefter modregnes det indbetalte depositum.

• #12   2. maj 2014 Michael F:

Yes præcis, jeg kan ikke se hvad det farlige er?
    At det økonomisk først kan betale sig på biler over 300.000 kr. ca., det er korrekt, men der er ikke den store hage i det andet end at du skal hjælpe med at få bilen afsat når du ikke vil lease mere, men det er jo ikke et krav.

Så det er god løsning hvis du vil lease en dyrere bil,
    eller hvis du bare til hive Masaratien frem om sommeren, og så pakke den væk igen når vejret bliver kedeligt igen. smiley

• #13   2. maj 2014 Michael F:

Og det med en CVR registreret køber er ikke hos alle leasing selskaber!
    Jeg leasede min Audi videre til 3.mand som bare overtog aftalen.
    Ingen problemer overhovedet, og han var ikke CVR registreret.

• #14   2. maj 2014 Jeg bruger Focusleasing. Fungerer fint.

• #15   2. maj 2014 Har også selv søgt om tilbud hos focus leasing idag

• Basoda Ö
    Basoda Ö Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #16   9. feb 2015 Hej med Jer. Faldt lige over denne lidt ældre tråd.
    Jeg er indehaver af DrømmeLeasing. Og lad mig sige med det samme, at I selvfølgelig skal lease Jeres biler hvor I ønsker. Så dette er bestemt ikke et indlæg om at I skal flexlease hos mig. Dog vil jeg blot gerne have lov at kommentere på et par af ovenstående punkter:

1. 0--0 skriver selv, at vi først køber bilen. Og ja, det er vi nødt til, da man ikke kan lease sit eget køretøj. Og dermed er de øvrige postulater omkring at folk selv ejer deres bil nedskudt. Det er dog korrekt at en 3. person/cvr efterfølgende kan købe den fri.
    2. Hjemmesiden ser billig ud. Korrekt. Det er desværre ikke noget vi har brugt alverdens tid på. Men der er i skrivende stund ved at blive kigget på dette, og en opdatering er på vej. Beklager den ringe hjemmeside.
    3. Et par perkere der har det - korrekt! Som sikkert vil tage dig i røven - NEJ. Vi har eksisteret siden 2011, og er udelukkende vokset ud fra mund til mund henvisninger.
    4. DrømmeLeasing på kanten af loven og i søgelyset: Som jeg tidligere har forklare, så køber vi altid køretøjet først, da dette er en forudsætning for en leasingaftale. Ergo kan der ikke være tale om at være på kant med noget. I søgelys??? Vi har som sagt eksisteret siden 2011 og sommeren 2014 blev vi storkunde hos SKAT.

Igen - alle kan/skal lease hvor de har lyst.
    Men der er ingen grund til ubegrundet mudderkastning, hvad enten I ikke bryder Jer om min oprindelse, at I selv er fra et andet selskab, eller noget helt tredje.

• Peter K
    Peter K Tilmeldt:
    apr 2015

Følger: 1 Svar: 5
    #17   4. apr 2015 Jeg har leaset en Pontiac Trans Am 5,7 cabrio gennem Drømmeleasing. Det var med en vis bekymring at jeg gjorde det men mest fordi jeg ikke rigtig vidste hvordan flexleasing virkede. Jeg blev mødt af en vilje og en evne til at forklare reglerne på en saglig måde, hvilket gjorde mig tryg. Det er en 20 år gammel bil, så selvfølgelig er der lidt småting på den, men jeg har fået den gennemgået på et værksted med karakteren : MEGET fin mekanisk, og næsten som ny under bunden. Jeg har også kontaktet et andet leasingselskab, men deres omkostninger lå ca 350 kr. over om måneden for den samme bil. Da jeg afhentede bilen stod den klar, og med en halv tank benzin ( og det er ikke så lidt).
    Det eneste negative jeg kan komme i tanke om , er at jeg kun blev budt 1 kop kaffe da vi skrev kontrakt, men jeg skulle nok bare have spurgt. Jeg kan kun anbefale Drømmleasing herfra.
    M.v.h.
    Peter Knudsen
    9575 Terndrup

profilbillede
  • Joey E S
    Joey E S Tilmeldt:
    dec 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #18   7. dec 2016 Har også leaset en bil gennem drømmeleasing og også der jeg skal lease min næste og næste igen godt firma der ik går op i for meget lige efter min smag

• #19   11. mar 2017 Hey

Har leaset min bil gennem Drømme- nu Danicaleasing. et helt igennem professionelt firma, som ikke har sat en fod forkert!
    Dont judge a Book by its Cover

/Lars

Kommentér på:
Drømmeleasing ris-ros-råd

Annonce