8.864 visninger
|
Oprettet:
Drømmeleasing ris-ros-råd {{forumTopicSubject}}
Jeg ved og lease en bil igennem drømme leasing nogle erfaringer råd eller skal man holde sig væk der fra?
jan 2007
Følger: 87 Følgere: 85 Biler: 6 Emner: 62 Svar: 173
dec 2007
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 143
Hjemmesiden ser billig ud, uprofessionelle billeder og tonsvis af grammatik- og stavefejl.
jan 2007
dec 2007
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 143
maj 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 17 Svar: 231
jan 2007
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 33 Biler: 10 Emner: 437 Svar: 5.063
De er seriøse. Gamle i faget. Har et godt økonomisk bagland.
Jeg har flere gange været ved at flexlease en R32 men så læser jeg alt det med småt!
okt 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 4 Emner: 58 Svar: 518
Drømmeleasing er på kanten med loven, da du ikke må eje bilen i leasingperioden. Det siger sig selv, at du ikke kan lease noget du selv ejer.
Jeg har hørt om flere sager der kører imod dem, og skat skulle vidst have dem i søgelyset pga. deres måde at lave aftaler på.
Så hold dig i ALLE omstændigheder fra dem.
okt 2006
jan 2007
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 33 Biler: 10 Emner: 437 Svar: 5.063
Hvem ejer bilen:
Bilen indregistreres med Forza Leasing A/S som ejer og leasingtager som bruger. Efter endt leasingperiode skal leasingtager anvise en køber som er Cvr. registreret, der indfrier bilens restværdi. Herefter modregnes det indbetalte depositum.
okt 2006
Yes præcis, jeg kan ikke se hvad det farlige er?
At det økonomisk først kan betale sig på biler over 300.000 kr. ca., det er korrekt, men der er ikke den store hage i det andet end at du skal hjælpe med at få bilen afsat når du ikke vil lease mere, men det er jo ikke et krav.
Så det er god løsning hvis du vil lease en dyrere bil,
eller hvis du bare til hive Masaratien frem om sommeren, og så pakke den væk igen når vejret bliver kedeligt igen.
okt 2006
Og det med en CVR registreret køber er ikke hos alle leasing selskaber!
Jeg leasede min Audi videre til 3.mand som bare overtog aftalen.
Ingen problemer overhovedet, og han var ikke CVR registreret.
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 7 Biler: 4 Emner: 17 Svar: 713
jan 2007
jul 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
Jeg er indehaver af DrømmeLeasing. Og lad mig sige med det samme, at I selvfølgelig skal lease Jeres biler hvor I ønsker. Så dette er bestemt ikke et indlæg om at I skal flexlease hos mig. Dog vil jeg blot gerne have lov at kommentere på et par af ovenstående punkter:
1. 0--0 skriver selv, at vi først køber bilen. Og ja, det er vi nødt til, da man ikke kan lease sit eget køretøj. Og dermed er de øvrige postulater omkring at folk selv ejer deres bil nedskudt. Det er dog korrekt at en 3. person/cvr efterfølgende kan købe den fri.
2. Hjemmesiden ser billig ud. Korrekt. Det er desværre ikke noget vi har brugt alverdens tid på. Men der er i skrivende stund ved at blive kigget på dette, og en opdatering er på vej. Beklager den ringe hjemmeside.
3. Et par perkere der har det - korrekt! Som sikkert vil tage dig i røven - NEJ. Vi har eksisteret siden 2011, og er udelukkende vokset ud fra mund til mund henvisninger.
4. DrømmeLeasing på kanten af loven og i søgelyset: Som jeg tidligere har forklare, så køber vi altid køretøjet først, da dette er en forudsætning for en leasingaftale. Ergo kan der ikke være tale om at være på kant med noget. I søgelys??? Vi har som sagt eksisteret siden 2011 og sommeren 2014 blev vi storkunde hos SKAT.
Igen - alle kan/skal lease hvor de har lyst.
Men der er ingen grund til ubegrundet mudderkastning, hvad enten I ikke bryder Jer om min oprindelse, at I selv er fra et andet selskab, eller noget helt tredje.
apr 2015
Følger: 1 Svar: 5
Det eneste negative jeg kan komme i tanke om , er at jeg kun blev budt 1 kop kaffe da vi skrev kontrakt, men jeg skulle nok bare have spurgt. Jeg kan kun anbefale Drømmleasing herfra.
M.v.h.
Peter Knudsen
9575 Terndrup
dec 2016
Følger: 1 Svar: 1
maj 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 2 Svar: 9
Har leaset min bil gennem Drømme- nu Danicaleasing. et helt igennem professionelt firma, som ikke har sat en fod forkert!
Dont judge a Book by its Cover
/Lars
Drømmeleasing ris-ros-råd