{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
13.168 visninger | Oprettet:

ford mondeo 2,0 TDCi 140 Titanium {{forumTopicSubject}}

Hej folkens
Jeg står og skal købe ny bil og jeg har kikket meget på 2,0 TDCi Titanium fra 2010.
Men jeg er i tivl om hvor meget en ford motor må have kørt når, når jeg skal købe brugt. Jeg har kikkket på en 2,0 TDCi 140 Titanium model. Der har kørt ca.120.000 er det meget eller hvad for en bil til ca 170.000 kr. Eller kan jeg godt gå efter en der har kørt 150.000 uden nogen problemer.
På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ford mondeo 2,0 TDCi 140 Titanium
  • #1   3. maj 2014 Jeg ville være ganske rolig smiley havde også snildt købt den med 250.000 på tælleren, selvfølgelig ikke til de penge smiley

• #2   3. maj 2014 Nu er der så vidt jeg ved ikke meget ford motor over sådan en 2.0 diesel der, det er en psa motor smiley
    Men det gør nu ikke motoren ringe, 300.000km er ikke noget problem for sådan en motor så længe den er serviceret ordentlig.

Eneste problem jeg har oplevet med dem er at koblingerne simpelthen er for svage til det moment motoren har. Men kan jo være ford bruger en bedre kobling end citroen bruger smiley

• #3   3. maj 2014 2,0 tdci ville jeg ikke have nogen problemer med at købe, den er stærk og solid og den har få fejl, men 1,6 tdci skal du holde dig langt fra

• #5   3. maj 2014 Tak for jeres svar
    Jeg er glad for jeg har fundet den rigtige bil at købe. jeg har så lige et til spørgsmål. da jeg bor i odense og mest af vores kørselen på dagligt basis er mindre ture ca. 10 10 til 15 k, dog skal detogså siges at vi køre også længer ture i ugens løb ca 25 til 50 km. er det vil selv sagt jeg bliver næd til at bruge et additiv i tanken ved tankning. men skal jeg være nervøs for bilen med sådanne et køre mønster ?

• #6   3. maj 2014 hmmm, det er ikke så smart med korte ture, additiver eller ej så skal du godt nok sørge for at køre nogle gode lange ture indimellem, da en diesel bil er bygget til lange ture, nu er tdci motoren ikke den værste til at sode til meeeen jeg ville nok ikke have købt en diesel hvis du kun køre 10-15km hver vej om dagen det er de ikke bygget til

• #7   3. maj 2014 men smid en 1d service rens i tanken hver anden tredje gang så skal det nok gå også kør den lidt frisk, jeg har selv en 1,9tdi 130hk chippet til 170hk og jeg kører ca 50km om dagen og må sige at selvom jeg kører friskt så har jeg allerede skulle rense indsugning og egr et par gange indtil videre, belladd viker ok men det bedste er altså nogle længere ture

• #8   4. maj 2014 Ingen kvaler i det med de 15km hver vej hver dag, og så en længere tur ind imellem som du skriver, gør det selv og har gjort det de sidste 5år i Ford diesel biler, og Inge problemer har der været med motorerne..

Bare husk og fyr den af ind imellem når den er varm, så får du ikke problemet, og det med additiv ville jeg ikke bruge penge på smiley

• #10   4. maj 2014 Men med det kilometertal du skriver der vil jeg på heller ingen måde vælge en dieselbil.

• #11   4. maj 2014 Christian og paw
    når i skriver i ikke ville købe en dissel bil med det køre forbrug er det så fordi den er fordyr at køre i eller går den hurtigere i stykker ?

• #13   4. maj 2014 thomas
    tak for dit svar , jeg har lyttet til de andre rod om at købe en benzin , men da jeg gerne vil have en Ford Mondeo Titanium modellen er det næsten umuligt at finde en til ca 170.000 som ikke har kørt 250.000 . så det bliver nok en dissel jeg køber , der er bare flere til salg og derfor en bedre pris på dem i benzinerne.

• #14   22. sep 2014 Brian G; købte du bilen?
    Jeg er nemlig også på udkig efter en MONDEO 2,0 TDCI AUT. TITANIUM

Lad mig høre fra dig

Kommentér på:
ford mondeo 2,0 TDCi 140 Titanium

Annonce