{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  aluxperten
  • #1   5. maj 2014 Ja!! Har ventet på mine i 7 uger nu og venter stadig!! Selvom jeg blev lovet 14 dage i starten, henvender mig så igen en uge senere end lovet ( efter 3 uger ialt) får at vide der går yderligere 2 uger..... ( har henvendt mig igen i fredags efter 7 uger) og nu får jeg svar - jeg citere " Hey
    Prøver lige at høre dem igen i dag om der er noget nyt"

Kan være det ikke er normalt, men rabat? Næ det skal jeg ikke regne med!

• #2   25. maj 2014 som du selv ved er vi jo ikke selv producenter af fælgene men er underlagt leverandører. de lev tider vi giver er dem vi får fra leverandøren og det er dem vi kan forholde os til. at leverandøren udskyder en dato er jo desværre meget træls, men ikke noget jeg kan gøre ved som mellemled.

vi får ikke fælgene billigere selvom at leverandøren ikke leverer til tiden og derfor kan vi jo ikke give dig rabat. .

Men husk nu at fortælle at vi kørte fra Skanderborg til Esbjerg med dine fælge da de kom hjem så du kunne få dem på hurtigt,

• #4   25. maj 2014 Ja i kom selv og aflevedere dem, har ikke fulgt op på tråden, me. Syntes stadig det er møg ringe, og jeg er fløjtne ligeglad med det er din eller producentes skyld, det ikke i orden at sige 2 -3 uger og der går 7-8 uger..... Skal så også sige jeg havde en ordre igang et andet sted som tog lige så lang tid, derfor tålmodigheden slipper op

Men i kom selv og aflevede dem, så jeg havde dem en fradag idtedet for mandagen efter, men det ville i jo ikke ha gjort hvis jeg boede på bornholm eller i kbh.

• #5   25. maj 2014 Men forstår også godt hvis du bliver fustreret, det ville jeg også selv blive hvis jeg var virksomheds ejer, og min leverandør ikke kan levere det som du har solgt, men ændre stadig ikke på tiden der gik, og jeg som kunde har kun en at kaste lortet i hovede på, og det er der jeg har købt mine vare

Kommentér på:
aluxperten

Annonce