{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Garanti på brugtbil
  • #1   5. maj 2014 Ring og spørg

  • #2   5. maj 2014 Det er der ikke, nej. Hverken garanti eller reklamationsret. Det er en af månederne, forhandlerne forsøger at snige sig uden om reklamationsretten.

  • #3   5. maj 2014 Det kommer da lidt an på hvad der står på slutseddel. Vis det er forhandler som står som sælger osv, så er det reklamationsret på bilen, men vis han skriver kundes navn ind som sælger, så er det samme vilkår som vis du køber privat..

  • #5   5. maj 2014 Hvis forhandleren skriver sit eget navn ind på slutsedlen, så sælger han den i min optik ikke <i>for</i> en kunde. Deraf mit svar. Men ja, du har ret i, at hvis den sælges i kommission med forhandlerens navn på slutsedlen, så gælder de samme regler omkring forbrugerkøb, som hvis det havde været forhandlerens egen bil.

    XXL
    Jo, det kan man sagtens komme ud for. Det er også ganske lovligt. Forhandleren skal bare huske at være åben omkring det.


  • #7   5. maj 2014 Jeg synes da, det giver fin mening. Forhandleren får en skilling for at sælge den for kunden, så kunden slipper for selv at stå med det. Til gengæld slipper forhandleren for at have risikoen for, hvad bilen kan sælges til, og han skal ikke efterfølgende yde reklamationsret.

    Jeg synes, det giver overordentligt god mening!


Kommentér på:
Garanti på brugtbil

Annonce