{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.183 visninger | Oprettet:

ÆV BÆV... Så blev det allerede min tur {{forumTopicSubject}}

Hey all...

Nå men....jeg nåede da at have smil fra øre til øre i 14 dage... og så her for en uge siden sagde det KNAAS!!.. ... 3 brændte stempler!!...

Kan jo kun sige til alle jer andre derude... tag jer iagt for HK lavet på ladetryk!!... det går ALT for nemt galt.. ... og er motorstyringen/mapningen ikke lavet ordentligt er det stensikkert det går galt...for mager blanding = brændte stempler!!... + det løse.

Kan jo så kun tilføje at sælgeren er græsk-Katolsk ligeglad... var da ked af det på mine vegene...men der stoppede sympatien så også.. :o(...
Dem der har bygget motoren hørte kun kasseapperatet klinge i bagrunden da jeg ringede..heller ikke megen sympati derfra..
Har så efterfølgende fundet ud af ved selv at stikke snotten ned i motoren, at der IKKE ligger en original 265Hk's motor i bilen som blev sagt ved købet.... osv osv... summa-summarum...sagen ligger nu hos FDM's jurister...så må jeg se hvad DE har at sige af bevingede ord...

Planen er nu at hovedrenovere selv (læs: DYYYRT.. )... så hvis nogen af jer fellow MR2/Toyota owners har nogle gode kontakter til stumper med RABAAAT hører jeg MEGET gerne fra jer ASAP... Solen skinner og bilen holder stille.... årets nedtur!!...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ÆV BÆV... Så blev det allerede min tur
Kommentér på:
ÆV BÆV... Så blev det allerede min tur

Annonce