{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
515 visninger | Oprettet:

Mht udfordringer LÆS!! {{forumTopicSubject}}

Så synes jeg lige, I som konsekvent stemmer modsat den/dem der laver et forumindlæg, hvor det i bund og grund, kun drejer sig om flere stemmer, skulle kigge her forbi:

http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=91789

Grunden til jeg oprettede det indlæg i sin tid, var ganske simpel, at få folk til at tænke sig bare LIDT om, istedet for at tude over, at de ikke bryder sig om de forumindlæg.

Tager med glæde debatten/diskussionen op igen....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mht udfordringer LÆS!!
  • #1   4. maj 2006 Hvad skal der til, før I fatter det ?¿

Kom nu med et reelt grundlag til, hvorfor I/du stemmer modsat på en persons bil, bare fordi vedkommende vil ha´ flere stemmer.

Når det her emne bliver taget op, så flygter folk sq´, og tør tilsyneladende ikke stå ved deres holdninger, til deres måde at stemme på. Det er sq´ for hyklerisk....

• #2   4. maj 2006 hvorfor er det så nødvendigt at have mange stemmer i en udfordring? hvis folk stemmer så godt nok, men hvis de ikke gør er det vel lige meget?

kan ikke se problemet, og det med at folk får et føl over at man "fisker" stemmer i forum bunder nok ud i at de føler det er latterligt at fiske stemmer og så skal man "straffes" eller noget i den duer, derfor stemmer de på modstanderes bil.

• #3   4. maj 2006 og så skriver du selv at folk bare skal have en ´grund til at gå amok og brokke sig? hvad er det her så? smiley

• #4   4. maj 2006 .ortega
    Folk får et føl over dem der gerne vil ha´, at der bliver smidt lidt flere stemmer på deres udfordring.

Men jeg forstår så ikke folk, ikke kan være mere kløgtige til at lade være med, at smutte ind på en tråd, hvor der står, det omhandler en eller flere udfordringer, hvis de alligevel ved, at det på forhånd vil irritere dem.

Du stemmer måske også modsat den der har oprettet sådan en tråd ?¿

• #5   4. maj 2006 Jeg vil ikke diskutere det, for jeg lader mig ikke irritere af det. Men jeg kan forestille mig at folk der gør det, altså stemmer negativt på en bil, der bliver reklameret for på den måde, er for at komme med et budskab til ejeren om at de ikke bryder sig om den slags emner.

Der er i forvejen nok emner omkring alting, mindst 10 af hver. Men grundet den forumfunktion, og opbygning som bilgalleri har valgt at anvende, så har de gjort det til et af de mest uoverskuelige fora i faktisk hele verden.

Og de tråde omkring "smid lige en stemme" de fylder bare, og det lader nogle sig åbenbart irritere af. Men det skal da lige siges at bare fordi man han lavet en "Smid lige en stemme"-tråd, skal man ikke forvente 100 efterfølgende høje og ekstra høje stemmer.

Man kan ikke med rette forvente at bare fordi man laver et emne, så kommer der udelukkende god respons på det, og at alle kan lide ens bil.

• #6   4. maj 2006 .ortega.
    Et mindre oprør, mod folks måde herinde, at forholde sig på ;o)

• #7   4. maj 2006 blacblues cat: nej jeg undlader simpelthen og gå ind på de fleste indlæg med lamme overskrifter.

og jeg stemmer sjældent i udfordringer.

syntes bare det her er at smide benz på bålet. og igen hvorfor er det så vigtigt at have mange stemmer i sin udfordring hvis halvdelen af dem er givet på et falsk grundlag?

• #8   4. maj 2006 Der lød det lidt som om jeg skrev til folk med biler de gerne vil have stemmer på i deres eget galleri. Det var også skrevet til dem, undskyld jeg lige mis-læste.

Men i princippet er det det samme.

Bare fordi man laver en tråd om en igangværende udfordring kan du da ikke regne med folk stemmer på DIN bil. Hvis du laver tråden fordi du er bagud i stemmer, betyder det jo nok bare at flere kan lide modpartens bil, og dermed kan man nok bare forvente at der kommer ENDNU flere stemmer på den anden bil.

Surprised?

• #9   4. maj 2006 Casper H
    Forkerte emne du er inde på, detter er KUN med fokus på udfordringer.

• #10   4. maj 2006 bbc: jamen jeg er skam heller ikke uenig, men mere nysgerrig over hvorfor det er så vigtigt at have så mange stemmer når man ved halvdelen ikke stemmer på bilen , men konsekvent stemmer modsat

• #11   4. maj 2006 HALLO... Stem på Pappi's udfordringer...

• #12   4. maj 2006 udfordring fatter ikke i gider at diskutere dette emne fordi der er sku ingen der stemmer fair fordi når man kan tabe til en standart vogn og men selv har lavet en del ved sin så kan det jo ikke være fair .. så er det kun pga mærket man stemmer .. men hvad fanden tager hele denne side med et gram salt

• #13   4. maj 2006 Black Blues Cat - læs dog hvad jeg skriver. Der er ikke noget værre end at diskutere med folk som ikke læser det halve af indlæggene og disses indhold.

Så må du sku komme ind i kampen.

• #14   4. maj 2006 .ortega.
    Hvilket andre også burde gøre, istedet smutter de IND på indlægget, og spreder deres negative galge.

Der er en større tilfredsstillelse ved at vinde over en anden, med f.eks 50-60 stemmer i udfordringen, end 5, det giver jo et bedre billed/indtryk af folks holdning til ens bil.

Caper H
    Meningen med de indlæg, som folk har lavet, har heller ikke været andet end, at få folk til at smide flere stemmer, dermed ikke sagt, at det skal være på deres egen.

• #15   4. maj 2006 Det hedder et "gran" salt smiley men det var vel ikke nødvendigt at sige...

Læner mig meget op sd skodakongen. Det er jo ret tydeligt det er derfor mange af undlæggene oprettes, og det er jo bogstavelig talt at skyde sig selv i foden. Man gør sig selv en god gammeldags bjørnetjeneste.

• #16   4. maj 2006 Casper H
    Din anden tråd, var ikke kommet på, føre jeg skrev det til dig... Rolig nu ;o)... Jeg har skam fattet det du har skrevet..

• #17   4. maj 2006 Hvad debatterer vi så? Kun folk der brokker sig over denne type emner eller hvad?

• #18   4. maj 2006 Når nogen EKSEMPELVIS skriver
    >>OPEL folk se lige her...<<
    ... og der så ligger et link til en udfordring hvor staklen er ved at tabe med hans grimme Opel til en fed VW - ja så får han med det samme min stemme imod sig.

Jeg afskyer folk der beder om hjælp fra venner og andre "bil-kolleger" til en udfordring. Vi ser jo gang på gang nogen i Bil-specificerede forum, der prøver at få nasse hjælp til en udfordring han på retfærdigvis er ved at tabe.

• #19   4. maj 2006 Hej BlackBluesCat *

Jeg er rigtig glad for Caspers indlæg i denne debat for det er lidt præcis det, folk oplever. Når forum bliver fyldt op med ting, der et eller andet sted er mindre relevant end reel bilsnak. Jeg har samme holdning til indlæg, der hedder smid en stemme på min bil osv. Hvorfor fylde forum med indlæg, der kun har til hensigt at skabe opmærksomhed omkring en enkelt bil/bruger/udfordring?

Faktum er at forumfunktionen med forsiden med 10 indlæg på virker rigtig skidt men selvom intensionerne er gode får vi det ikke ændret foreløbig, desværre. Derfor må vi lære at bruge det bedst muligt som det er. Jeg er personlig selv træt af at forum bliver fyldt med indlæg, som i bund og grund handler om at man søger opmærksomhed på enten bil, udfordringer, stemmer osv.

Din holdning til folks måde at stemme på er klar og jeg er ganske enig. Jeg tror dog ikke at man ændrer folks holdning ved at skrive oprørs-indlæg men ved at forklare dem hvorfor tingene er som de er. Derfor vil jeg også langt hellere skrive til folk og forklare dem ting, end slette deres indlæg uden videre begrundelse.

Jeg er stadigt i tvivl om hvad motivet bag dit indlæg er. Er det folks slappe holdning og mangel på rygrad ift. at have en mening eller er det tendensen at folk stemmer modsat pga. disse indlæg?

• #20   4. maj 2006 D-Krigslund
    Det forstår jeg så godt, der ville jeg også selv stemme imod, men det, at der bare bliver bedt om stemmer for, at få noget gang i udfordringen, er jo temmelig harmløst.

• #21   4. maj 2006 Er MEGET en skam at forum bliver fyldt op og dermed total uoverskueligt af alle de indlæg om udfordringer og stemmer på enkelte biler....!

Tror IKKE på at der findes nogen løsning på det , desværre... FOLK VIL IKKE FORSTÅ DET

• #22   4. maj 2006 Tak for støtten Anders (og Martin)

Jeg ved godt man ikke lige ændrer på et forums opbygning sådan uden videre. Har selv været med til at lave et par, og der har vi også fokus på hvilke ting der kan gøres bedre. men må som så mange andre se os slået af begrænsningerne indenfor de forum-pakker langt de fleste vælger at anvende.

Jeg tvivler også mere og mere på hele meningen og ideen med dette emne. Jeg kan efterhånden ikke finde ud af hvorfor det overhovedet er oprettet.

• #23   4. maj 2006 Anders T
    Ang. dit sidste spørgsmål, så er det faktisk både-og.

Folk er for lette at påvirke negativt herinde, selvom det ender med, at det er selvforskyldt, eftersom de selv vælger, at gå ind på et indlæg, hvilket så automatisk henleder til det andet, at de derved stemmer modsat.

• #24   4. maj 2006 BDog
    Vær så venlig, at søge på mit navn iblandt de forskellige forums, og meld så tilbage, når du har fundet udaf din påstand er et faktum, eller en slap lille hypotese.

• #25   4. maj 2006 Omkring dette indlæg, det er ufedt at oprette gentagne og atter gentagne indlæg om samme emne men jeg har respekt for at BlackbluesCat rejser debatten og synes tilmed det er vigtigt at brugerne på Bilgalleri tager debatter. Det giver også mig nogle flere synspunkter når jeg skal påvirke admin til at bygge os et nyt forum.

Husk det smiley

Jeg når ik mere nu, skal til møde. Hold Jer muntre og ikke mindst, husk den gode stemning. smiley

• #26   4. maj 2006 BDog
    Selvfølgelig betyder det her indlæg noget, for jeg er temmelig træt af folks slappe holdning herinde efterhånden, og derfor vil jeg bare, at folk indimellem skulle prøve at bruge indersiden af hovedet, istedet for at sprede negativ stemning.

Den er faktisk kun blevet værre med tiden, siden jeg startede herinde, og der skal mindre og mindre til, at bringe folks pis i kog, og det hænger mig bare langt ud af halsen.

• #27   4. maj 2006 En sidemærkning på falderebet, jeg håber virkelig, at de af Jer brugere, som er så meget på BG som I er vil hjælpe mig/os til at få vendt denne stemning, alle er så trætte af. I sidste ende handler det om at det skal være fedt at være på BG.

Enhver henvendelse til mig vedr. skidt opførsel vil blive fulgt op samt modtaget med stor tak, jeg håber virkelig at kunne hente noget opbakning fra Jer hyppige brugere, som gerne skulle have glæde af vores tilstedeværelse.

Så der er kun tilbage at sige til dem, der kun kender til dårlig stemning, find en andet sted end BG.

Mvh. Anders

• #28   4. maj 2006 Anders T
    Sq´ lige før, at der skal et 'Stemnings-Politi' herind *Gg*

Mangler I en lille Hjælpe-Administrator, skal jeg da ikke stå ivejen for, at tage den udfordring op.

• #29   4. maj 2006 Er helt enig med BDOG må jeg sige...!
    Træt af alle de urelevante indlæg i forum

• #30   4. maj 2006 BDog
    Så handler det jo i sidste ende om, at kunne respektere hinanden, og dermed være smart nok til at tænke sig om, så man ikke opretter de indlæg for ofte på en dag.

• #31   4. maj 2006 BDog
    Jeg har sq´ også modtaget en del hug efterhånden.. Men igen, så føler jeg mig mere fri fra de andre.. Nærmest en Rebel *Gg*

• #32   4. maj 2006 helt ærligt... verden er fyldt med pattebørn, og det vil den blive ved med at være... hvis jeg havde gang i en udfordring der fx ikke havde fået andet end 10 stemmer ell. lignende ville jeg sq nok også forsøge at få lidt fokus på den.. ikke for at få stemmer på min bil, men for at få gang i dysten...men sådan er det jo desværre ikke alle der gør, nogle VIL have folk til at stemme på deres bil gennem et forum indlæg, og andre VIL stemme imod som besvarelse af et forumindlæg vedr. udfordringer... det kan man aldrig lave om på, og der er noget ikke meget andet at gøre end at acceptere det...

personligt stemmer jeg på den bil jeg bedst kan lide... uanset hvad.. er kun enig i at alle andre burde gøre det samme..

Kommentér på:
Mht udfordringer LÆS!!

Annonce