{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.241 visninger | Oprettet:

Knækket nøgle i tændingslåsen, Nissan Patrol?! {{forumTopicSubject}}

Ja har sgu aldrig prøvet det her før, så blir lige nød til at spørge....

Kan sådan en nøgle laves ved de der Sko&nøgler butikker eller skal jeg bare have ny nøgle hos Nissan? Eller skal der nyt låsesæt til?

Kan stadig få det jeg har tilbage ned i låsen og starte bilen, men er ikke sikker på jeg kan få stumpen op, og gider ikke engang prøve at få den op hvis nu der skal nyt låsesæt til.

Må hellere nævne min Patrol er en af de der 260 series fra 94'

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knækket nøgle i tændingslåsen, Nissan Patrol?!
  • #1   17. maj 2014 Så skal du sku da ikke spekulere på om den bliver væk...... I det mindste

• #2   17. maj 2014 Der vel startspær i, så du er nødt til at have en original nøgle eller gemme den knækkede inde omkring ratstammen.
    Ellers er der en bruger ved navn CHASE inde på MCG han ved alt om låse og har lager af nøgler.

• #3   17. maj 2014 Nøglen sidder altid i, når bilen står herhjemme anyways, godt forsøg på at være smart smiley

Nix ingen startsspærre....Kunne bare være rart at høre fra folk der ved noget, tænker lidt at Nissan ville være glade for at sælge et komplet låsesæt hvis man ringer til dem totalt uvidende.

• #4   17. maj 2014 Hvis der ikke er start spær i, er det sikke bare få lirket stumpen ud og lime den og ned i en nøglebar og få lavet ny? De kan godt lave kopi af en knækket nøgle hvis du har limet den sammen.. Det er prøvet.. Knækkede en i min Opel, og måtte fiske den op med en synål og pincet smiley

• #5   17. maj 2014 Jep det bare at fiske.
    Hvis der er plads har jeg før brugt en co2 svejser. Kør et godt stykke tråd ud, så smører du en lille smule fedt på "siderne" af tråden. Ned med tråden og få den til at svejse sig fast på stumpen

• #6   17. maj 2014 Tak skal i have, det vil jeg prøve. Forsat god weekend smiley

• #7   17. maj 2014 Godt tip med CO2 og tråden

• Louise H
    Louise H Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #9   17. maj 2014 Hej. Vi købte vores bil med kun 1 nøgle
    Vi kørte til vores lokale hælebar og fik lavet en nøgle mere MED startspærre til 695kr. Han kan kode den og det han nu skal kunne.
    Han skiftede så også den fjernbetjente centrallåsekassen fra den rigtige nøgle så vores centralfjernbetjening duede igen. - dog havde han lige glemt at tage start spærren over så min originale nøgle kunne ikke starte bilen. Men mandens kopi kunne godt
    Vi kørte ned til ham hvor han kunne konstatere at startspærre stadig sad i den gamle kasse smiley

så selvom der er startspærre, kam man sagtens få en ny kopi smiley

Nu er der så ikke startspærre i din bil. Men har du så en ekstra nøgle ? For så kan man sagtens få en kopi af denne.
    Så du fx har en til at komme ind i bilen med og en til at køre med.;-)

• Louise H
    Louise H Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #11   18. maj 2014 Den ligger i Bagsværd. På bagsværd hovedgade smiley

• Topdog
    Topdog Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Svar: 41
    #12   19. maj 2014 Kan se du kommer fra midtjylland, prøv at hør www.net-import.dk. De kan helt sikkert lave en ny nøgle til dig billigt.

Kommentér på:
Knækket nøgle i tændingslåsen, Nissan Patrol?!

Annonce