{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

Honda {{forumTopicSubject}}

Er der nogle der kan sige mig om 352000 km er mange km for en honda shuttle se 2,3i.. årg.1998 og eller om den har lige så mange km endnu.. har tænkt mig at lave et byt med min volvo v40 årg. 1999, km. 313000 km.. det siges at volvo kan køre det dobblte af hvad min har kørt,, men hvad med honda..er der nogle der har et ca bud og eller om motoren er ved at have set sine dag..
mvh Jan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda
  • #1   23. maj 2014 Kommer jo an på den løbende vedligeholdelse. En Volvo kan også brække sig efter 100k km hvis det ikke bliver efterset

  • #2   23. maj 2014 hmm tak for svaret Thomas K... så med andre ord hvis en bil bliver passet og plejet med olieskift, filter , tændrør som man selv kan gøre, så kan en motor kør mange km..? vel mærket at man ikke kører som et svin, laver brænder hele tiden m.m....hvilket jeg dog ikke gør.

  • #3   23. maj 2014 Ja det kan den. Hvilken som helst motor kan knække sig på 50.000km elle mindre hvis man ikke passer service, olieskift osv. Min Mercer har kørt 210.000 nu, og har aldrig haft problemer med den. - Kender også nogle med biler som har kørt under 150.000 som har flere motorproblemer. - Det kommer alt sammen an på hvordan den er blevet passet i sit liv. - MEN HUSK: en bil er ikke kun motor, og 350.000km er meget, hver eneste bolt / bøsning osv osv er jo gammelt og slidt.

  • #4   23. maj 2014 Min honda vti har kørt 370.000km og jeg har kørt som et svin i 8 år;-)

  • #5   23. maj 2014 okay
    til KingZ.. deler jeg hans mening vedr. at 350000 km er meget specielt for en honda shuttle 2,3 aut. da den nok har fået nogle tæsk hen ad vejen..
    Jeg har lige været ud at prøve den.. den kørte ok..men må nok sige at min volvo v40 er en del pænere end hondaen..men ej så meget udstyr og plads...


  • #6   23. maj 2014 og til Mirza A jo jeg har også hørt at honda kan køre det dobbelte af de 300000 km.. men igen som KIng Z skriver..kommer an på hvordan den er blevet passet og plejet med olie, vand, filter m.m og om den er blevet kørt råddent i...men har kun hørt at Honda motore reparerer man ikke i da de så godt som aldrig går istykker.. men der vil jo altid være nogle som gør..som ovenfor beskrevet sitiation...


  • #7   23. maj 2014 Jeg har så valgt IKKE at bytte min volvo med Hondaen... da den ellers så okay ud udenvendig og indenvendig så den godt ud... men i motorrummet lignede motoren som om den var 70 år gammel.. rust på diverse slanger og støvlignende olie og ellers ikke rengjort.. det var det som gjorde mit valg IKKE at bytte...men den køret fint nok..

  • #8   23. maj 2014 Jeg vil heller bytte med en Ford Galaxy.. da den er bedre med pladsen...da det er enkelte sæder i stedet for sofa sæder , selvom Honda shuttles forreste bagsæder er splitbagsæder...men ford Galaxy her mere plads imellem sæderne..men nok ikke så meget udstyr i el..
    Er der nogle som har kendskab til motor i Ford Galaxy om hvor meget de kan køre..igen ved jeg nu at det kommer an på hvordan man behandler sin bil med det ene og det andet.. den jeg har set på nettet har kørt omkring 220000 km og er fra 1999 eller var det 2000..nevermind.. nogen som kan sige god for en galaxy eller skidt om den..eller begge dele så jeg har lidt at gå efter med valget af hondaen eller galaxyen.. ps..jeg ved de begge er benzin sluger max 10-11 pr liter... men ellers andre plus og minuser..på forhånd tak..


  • #9   23. maj 2014 vi har en galaxy som firma bil med en 2,3 benzin mener jeg, den har kørt 395xxx og den bliver overhovedet ikke vedligeholdt, og folk køre som nogen svin i den.
    men den køre alligevel videre uden problemer er meget imponeret over den bil


  • #10   24. maj 2014 tak kaj h.... det beviser så min påstand at det er en ok bil..måske bedre end de fleste.. jeg har en ven som havde en ford galaxy, som kun havde kørt 300000 km og bang så sprang knastkæden.. det skal siges at det kun var en 2,0..om det har noget at sige ved jeg ikke..eller om de bare har været uheldigt.. det var normalt konen som kørte i bilen, da manden havde firmabilen... så om hun bare kørte for at køre.?? skal lige siges at de ikke har forstand på biler, hvis noget skulle skiftes, rep..blev den sendt til mekanikkeren.
    men jeg tror nu alligevel at jeg vælgere en 2,3 galaxy pga mere plads end en Honda shuttle..selvom hondaen hare mere udstyr (alt i el)


  • #11   25. maj 2014 Og den arbejder faktisk rimelig godt så en. 2,3 smiley

Kommentér på:
Honda

Annonce