{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gevind undervogn eller sænkningssæt
  • #1   23. maj 2014 Så længe du vælger en ordentlig gevind, og ikke de helt billige, så er det noget af det samme. Har SuperSport gevind på, og den er ikke hårdere end med original undervogn.

• #2   23. maj 2014 Og det er ikke en hårdheds justerbar gevindundervogn du har? smiley

• #3   23. maj 2014 Det er meget svært at sige, da det afhænger meget af hvad bilen vejer, og hvilket mærke undervogn vi snakker. Umiddelbart vil der ikke være den store forskel af det, hvis du sænker det samme antal millimeter.

Jeg havde dog valgt gevindundervogn, uden at blinke! Jeg har købt mig fattig i sænkningssæt - det endte med en rustfri KW gevind.- og jeg køber det igen til min næste bil. Man kan indstille den perfekt første gang, og får super lækre køreregenskaber plus en fast undervogn, uden at blive for hård.

Der er stor prisforskel, så det kommer selvfølgelig også an på hvor hysterisk man er med sin bil vil jeg mene...

• #4   23. maj 2014 Jeg tænker en Ap gevind undervogn hvis det bliver gevind smiley

• #5   23. maj 2014 AP er også med KW indmad, så der får du god kvalitet til billigere penge. Bestemt et godt valg...

Kommentér på:
Gevind undervogn eller sænkningssæt

Annonce