{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
18.985 visninger | Oprettet:

Fjerne røglugt i kabine - hvem kan? {{forumTopicSubject}}

Hvem kan med garanti fjerne røglugten i min kabine, så det ikke kommer igen?

Har forsøgt alt. Flere totalvaske, brug af ozonrenser, vidundermiddel på spray, der indkapsler - men når solen står på, og kabinen bliver varm, vender lugten tilbage.

Nogen anbefalinger til rengøring i Østjylland?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fjerne røglugt i kabine - hvem kan?
  • #1   29. maj 2014 Du kan overdøve det ved selv at tage en smøg smiley

• #3   29. maj 2014 Min egen erfaring er som tommy siger, at det er nærmest umuligt, men der er dog nogle produkter der påstår de kan. Det kan jeg dog ikke helt få til at passe med virkeligheden, men prøv at google lidt.

• #5   29. maj 2014 Rul det ene vindue 4-5 cm ned, sæt et rødbede glas eller noget lignende ind i bilen med 3 dobbelt salmiak spiritus i, sæt en varmeblæser foran og lad den stå på fuld høvl mod glasset natten over, men husk og sæt det på måtten i bunden af bilen, og lad være med at stikke snuden ind i bilen, du får blæst hjernen ud lige på stedet, åben dørene og bevæg dig hurtigt væk fra bilen, lad den stå og lufte ud en times tid, så er der garanti for at den ikke lugter af røg mere, den lugter af intet faktisk, jeg har testet det i en bil der er røget cigar i og havde nærmest boet en hund i, det virkede og lugten kom heller ikke igen på en solskins dag :)...

• #6   29. maj 2014 Fjernede det også hundehår??

• #7   29. maj 2014 Nej, det gjorde din kone fordi du var idiot at høre på.................

• #9   29. maj 2014 Du tager en opvaskebalje og hælder eddike i, derefter stiller du den i bilen i en weekend, så skal det nok tage det.

• #10   29. maj 2014 Har os god erfaring med eddike til og tage røg. Plejer og stille bilen i garagen og lænde vinduerne lidt og så to skåle med eddike. Allerede efter en nat er det væsentlig bedre og bilen lugter ik af eddike bagefter heller

• #11   29. maj 2014 Ja, vi havde en svend som skulle overtage en ryger bil, han rengjorde også hele bilen, pudsede vinduer osv. og til sidst satte han en balje med edikke ind, så blev luften i bilen helt frisk igen smiley

• #12   29. maj 2014 Masser af gode forslag :). Prøver det af, men hvis i har gode erfaringer med et firma, så skriv også gerne.

• #13   29. maj 2014 Køb en wunderbaum smiley Det har jeg altid i firmabilen..

• #14   30. maj 2014 Det me eddike virker faktisk... Det skal gerne stå som skrevet weekenden over.. Eddike lugten forsvinder relativt hurtigt igen.

• #15   2. jun 2014 Biofresh som sælges af Knud-E Dan (kender ikke navnet på grossisten i jylland, men det kan google nok hjælpe med.
    Jeg har selv brugt det da jeg kørte skadeservice, og det har været fast inventar på værkstedet lige siden. Køb dig sådan en liter stads, så har du stadig noget til overs til når svigermor har pulset løs i stuen på hendes sidste besøg.
    Din bil vil lugte/dufte af kanel tyggegummi de næste par dage, men det er bedre end røgstanken.
    Sørg for at fordele det rigtig godt gennem kabinen, da røgen trænger ind i alt der gir den lov (lidt som et afsnit af paradise?)

Kommentér på:
Fjerne røglugt i kabine - hvem kan?

Annonce