{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Thansen basboks
  • #1   29. maj 2014 Hvad mener du med reel?

Jeg ville ikke have den, om så jeg fik 350 kr for at tage den.

• #2   29. maj 2014 nej for helvede da sælger de stadig det lort... det må du aldrig overveje

• #3   29. maj 2014 Jeg har en 12'' men den er for bred til at være i bagenden i en Twingo, derfor denne. Men hvis der nogen der rent faktisk kender til den må i gerne skrive.

• #4   29. maj 2014 lav en glasfiber eller træ kasse selv... det bliver meget bedre... smiley

• #5   29. maj 2014 Køb en fornuftig 10" sub evt og byg selv kabinettet. der er en del derude som ikke kræver specielt store kabinetter. Har selv lige bygget en i bilen som kræver 38 liter. må dog ikke nævne navn og model da det ville være reklame men jeg ved at der er en del derude som er brugbare bag i en twingo smiley

• #6   29. maj 2014
    Renault Twingo

Det er ikke en subwoofer... så meget kan man da sige... og det den leverer er ikke bass...

nu hvor så mange skriver at du skal holde fingrene fra den hvorfor så ikke bare holde fingrene fra den?

Ja den er billig... Er det virkelig dit eneste krav? Har du overvejet at spare lidt op og få noget grej i bilen der faktisk er pengene værd???

• #7   29. maj 2014 Jeg har en 10 infinity sub i kabinet og en DLS forstærker du kan få for 800kr hvis det har interesse. Kvalitetsvarer istedet for sådan noget skrammel som du alligevel flår ud og smider væk

• #8   29. maj 2014 jeg kender den, og den afgiver ikke det der ligner lyd men bare støj og skrat.. der er ikke mere bas i den end der er hund i en hundekiks

• #9   29. maj 2014 og 350 kr er bestemt ikke billigt for den, køb noget brugt 8 tommer, jeg havde 2 x GZ 8" til 400 så du kan sagtens finde noget der kan levere tild lyd og bas

• #10   29. maj 2014 Kan man tislutte remote kablet fra forstærkeren til ens baglys istedet for radio?

• #11   29. maj 2014 Ja, det kan du i realiteten godt, men hvorfor i alverden du vil lave alle de fuskerløsninger, det forstår jeg ikke.

• #12   29. maj 2014 Hvis man kunne, ku jeg nemlig undgå at skille alt ad foran for at komme ind til radioen, men har fået afvide set giver uren lyd at tage det fra lyset

• #13   29. maj 2014 Signalkablet har intet med lyden at gøre, den sørger bare for at tænde for forstærkeren når radioen tændes, så ikke den står tændt hele tiden.

Så længe det er en konstant 12V kilde du tilslutter den, så kan det godt gå an.

• jonas j
    jonas j Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 24
    #14   29. maj 2014 Signalkablet har alt med lyden at gøre!! Men nej det har remotekablet ikke. Men det er lige meget hvor du tager strømen fra bare noget som tænder når du tager tænding på men vil højt anbefale at tilslutte den radioen!

• #15   30. maj 2014 Til spørgsmålet....

Har en magen til og den spiller fino, jeg bruger den bare på værkstedet....

Min er så ikke købt i T Hansen, men de ligner hinanden...

• #16   30. maj 2014 Laver den bass, eller almindelig lyd?

• #17   30. maj 2014 Buggi

Helt ærligt... bare fordi du er døv og ligeglad med hvordan det lyder betyder jo ikke at alle andre er sådan...

• #18   30. maj 2014 Jeg vil fraråde dig at købe noget som helst med xsound på, det er det rene skrald, jeg har en 10" uden kabinet 600 watts 250 rms dobbeltspolet til 200,

• #19   30. maj 2014 Den jeg har er der fint bas i, og til en bil er det fint...
    Hvad andres mening angår, så er det jo deres valg.... det er sikkert sådan at de hører bedst med ørene vendt modsat bagenden af bilen....

Men har du lyst og er i nærheden må du da gerne komme forbi og høre den...
    Måske endda du kan få en demonstration i butikken...

Men tror nu det er fint til en twingo.... smiley

• #20   30. maj 2014 Buggi

Nåh det er noget pis du gerne bare vil sælge til ham eller hva??? Ja ALLE lytter bedst med ører modsat bagenden af bilen... det er faktisk sådan vi mennesker er indrettet... Og medmindre du sidder meget forkert i din bil så har du også ørerne modsat bagenden af bilen... Så nej den bassboks (Som i virkeligheden ikke leverer noget bass) lyder ikke godt... Jo hvis man er helt ligeglad med lyden i sin bil og ingen forstand har på lyd og er totalt ligeglad med om musikken lyder af pis...

• #21   31. maj 2014 Cody

Hvor har jeg skrevet at jeg vil diskutere med dig eller andre..

Jeg svarer ham på hvad jeg ved om boksen..., at i er fanatikere er da jeres kick, ikke mit....
    Mon ikke han selv kan sortere i svarene, de eneste der prøver at sælge noget til ham er da vist nogle andre i denne tråd, da jeg ikke har noget til salg, og slet ikke noget jeg selv bruger.... smiley

• #22   31. maj 2014 Altså nu har mig og Cody haft vores hoveder støt sammen i gode diskussioner et par gange, Men jeg hægter mig må hvad han siger i det her tilfælde...

De fleste gange har manden desværre ret, jeg vil bare ikke give mig.. smiley

Men når det så er sagt har jeg bygget anlæg efter hvad han har været inde på i diverse forums, og det spiller bare MAX!!!!! Den højtaler du linker til vil aldrig dække et behov og jeg vil og væde med det ikke dækker Buggi's smiley

Den lyder bare ekstremt dårlig om den ligger i bagage rummet eller om den stod i forruden er ligegyldig,

Mit råd er at tage en snak med Cody i en PB. Han kan godt gå på kompromis med prisen på anlæg det behøver ikke være det dyreste, men derfor må det godt spille ordenligt, men kan faktisk komme langt uden subwoofer i bagage rummet.. smiley

Held og lykke med projektet.

• #23   2. jun 2014 Mikkel s

Du skriver at den ikke kan dække et behov.... hvilket behov ?

Der er jo noget af det der ikke rigtigt er blevet belyst fra jeres side endnu..

Hvis det bare skal være boom boom, og en masse rasleri i bilen så kan den nok ikke det, men lyden er fint og der er en god bas i den..., men ikke til boom boom og raslelyde og med risiko for at få ødelagt sin hørelse og at man ikke kan høre hvad der foregår i trafikken om sig, eller at bilen evt. har eller får en lyd man faktisk bør være opmærksom på....

Jeg syntes som sagt den skipper fint, og på mit værksted som er ca. 350 m2 meter er det fino....

• #24   2. jun 2014 Buggi

Lyden er ikke fin... Der er ikke skyggen af lydkvalitet i den bassbox... men skal være mere eller mindre tonedøv eller bare helt døv for at synes de spiller fint...

• #25   2. jun 2014 Der er desuden ingen bass i... Bass er sgu dybe frekvenser... den der lorteboks kan ikke gengive rigtig bass...

• #27   2. jun 2014 ser noget bedre ud end det du ellers kiggede på... smiley

• jonas j
    jonas j Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 24
    #28   5. jun 2014 Thumps up for du køber alpine istedet for der lort!:)

Kommentér på:
Thansen basboks

Annonce