{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.202 visninger | Oprettet:

Ak ja, de gode veje vi har her i Danmark.. {{forumTopicSubject}}

.. eller ihvertfald i min by. (ironi kan forekomme) smiley .

Nok ikke det min vægtafgift går til da :s ..

- Hvordan ser vejene ud hos jer derude i jeres byer?

Her er de hullet over alt, ujævnheder, brosten på rundkørslerne med 2-3 cm kant på. Hvis ikke man har 40-50 i profil på sine dæk og standard undervogn, eller kører 4x4 så det helt umuligt at køre rundt omkring.

Kloakdækslerne har også 2-3 cm kant på, de gamle jernbaneoverskæringer ligeså.

Det til at blive skør af, man ligger jo og kører slalom for at undgå det!

Er der mange huller bliver der klasket et skilt op med "huller i vejen" i et års tid, før de bliver lappet. Så har man så bare en vej der er 80% dårligt lappet, der heller ikke er til at køre på.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ak ja, de gode veje vi har her i Danmark..
  • #1   5. jun 2014 så flyt da?

• #2   5. jun 2014 I Københavns Kommune synes jeg nu ikke det er så galt. Hvis man opdager noget kan man bruge deres app "Giv et praj"

Så tager man bare et billede af det og plotter det ind på et kort. Så er min erfaring at det er udbedret senest 7 dage efter.

• #3   5. jun 2014 Jamen det gør jeg da så. smiley
    Tak fordi du guide mig vej, og viste mig en løsning på mit problem! smiley

Af hele hjertet tak! smiley

• #4   5. jun 2014 # 2

Det app, er det kun til københavn, eller kan det bruges i hele DK?
    Ved du det? smiley

• #5   5. jun 2014 Det er såmænd ikke så galt:-(

Det har i det sidste år kun kostet 3 sprungne dæk (contisportcontact5), (225//45/17), og opretning af 2 fælge smiley

Godt man har billige forbindelser smiley

Hvis nogen vil undersøge det, så kunne jeg godt tænke mig at vide hvad vægt-, grøn-, ejer-, og registreringsafgift går til

• #6   5. jun 2014 Vejene har det heller ikke for godt i Køge kommune..

• #7   5. jun 2014 Tror hver enkelt kommune har en - er dog ikke sikker og ved heller ikke hvor godt det fungere i andre kommuner.. Men her virker det virkelig lækkert.

• #8   5. jun 2014 Har mange gange knaldet ned i det største hul uden nogen varsling om det var der.

Det har kostet et skævt forfælg.

Støddæmperne bliver brutalt misbrugt når det sker, og kødbenene går konstant..

Lolland kommune her..

• #9   5. jun 2014 Bor i Roskilde, her er vejene sgu i orden synes jeg.

I kan jo bare lade være med at bo i udkants Danmark smiley

• #10   5. jun 2014 #9

Ja det rigtig nok, men er nu engang født her, og har alle folk jeg kender omkring mig, så selvom det er ret trist, ja så må det være sådan smiley

• #11   5. jun 2014 Det var også en joke smiley

Men midlerne bliver brugt der hvor de gør mest nytte og det gør de meget sjældent i udkants Danmark.

• #12   5. jun 2014 Jeg blev stoppet af en rimlig sur betjent for et par måneder siden. Især fordi han ikke havde en måling på min inden jeg tog farten af. Da jeg så sagde at det var fordi jeg betalte så meget i grøn afgift at jeg godt synes jeg måtte kører for stærkt når vejene var til det. Så blev han tosset.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #13   5. jun 2014 Tag en kiks, flutes udenlands og se om det bliver bedre.
    Vil vove den påstand at sige nej.

De danske veje er ikke altid tip top. Men fortrækker den frem for mange andre landes veje smiley

• #14   5. jun 2014 Her syntes jeg nu også vejene er rimelige. Det er kun sket en gang for mig at der skete noget og det betalte kommunen for at få lavet da der ingen advarsel var om huller i vejen.

Kolding.

• Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 3 Svar: 20
    #15   5. jun 2014 Hvis i får nogle skader på bilen pga. elendige veje, huller måske. Så skal kommunen faktisk betale for reparationen smiley

• #16   5. jun 2014 Nicolaj, ja det skal de, men ved da, at der for et stykke tid siden, var en der fik afvist sin sag, da de mente at
    1: billederne ikke var gode nok (det var så huller på en motorvejsafkørsel!)
    2: Han ikke har kørt efter forholdende.

For nogle år siden, fik jeg også afvist en sag, hvor det kostede min nederste del af fronten, grundet de ikke havde ryddet sne (havde billeder som var GODE, og film hvor jeg målte) dét argumenterede de også med at jeg ikke have kørt efter forholdende (10 km/t er åbenbart for meget)

• #18   5. jun 2014 Der er en hovedgade i Tønder, den er nok det slemmeste jeg har set ! Føles som at kører på en stubmark. Ellers er det nogenlunde i det sydjyske.

• #19   5. jun 2014 Her i det nordjyske er det godt nok ad helvede til mange steder. Ved godt det er svært for kommunen at holde alle veje gode, når der kører traktorer rundt over det hele..
    Men når de så til gengæld har været ude og kigge på en vej, så er lapperne så høje så det faktisk var mere jævnt den gang der var et hul!

Kommentér på:
Ak ja, de gode veje vi har her i Danmark..

Annonce