{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.706 visninger | Oprettet:

Ny bil - hvilken? {{forumTopicSubject}}

Hej BG.
Da jeg står og flytter i lejlighed, får jeg derfor kortere på arbejde, og har ikke brug for en diesel længere.
Ca 30km om dagen.
Prisklasse: 20-35000.
Under 250.000km
Helst over årgang 2000.

Ved godt dette ikke er en annonce, men hvad synes i lyder aktuelt?
Har haft kigget på golf 4 og en Honda civic, men har hørt at de ofte bruger olie?

Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny bil - hvilken?
  • #1   10. jun 2014 OBS - skal være billig i vægtafgift
    Og må da gerne have lidt hyppere! smiley


  • #2   10. jun 2014 En up med 75 hk. Samme liter effekt som en viper.

    Overvejet om en bil på afbetaling kan være aktuelt for en fiesta med en 1.0ecoboost motor er kvik og økonomisk samt billig i grøn ejerafgift


  • #3   10. jun 2014 Vil gerne op i de 100 hk igen smiley

  • #4   10. jun 2014 Hvis det er en VW Up!, Citigo eller lignende, så ville jeg bare tage en 60 HK, da det stort set kun er på toppen at der er en mærkbar forskel...

    Ang. de 100 HK, så tag lige et kig på den Fiesta som Sø-Propel henviser til, en 1.0 EcoBoost har 100 eller 125 HK...

    Alternativet er fx en Polo 1.2 TSI, som i den nye model har 110 HK, og pænt med udstyr - altså hvis man vil have en ny bil.

    Ang. de ældre Golf og Civic, så vil du med garanti få en bil der vil være større risiko for uforudsete udgifter, men derfor kan bilen som sådan være fin nok.
    Bare du er forberedt på at der kan gå nogle ting i stykker, og der skal laves noget hvert andet år for at få den igennem syn, så vil det sagtens kunne lade sig gøre.

    Personligt havde jeg dog ikke satset på både at få en bil med 100+ HK, samt nyere end 2000, og under 250.000 km, til så lav en pris (20-35.000 kr).

    Enten skal prisen op, eller kravene ned, men dermed ikke sagt at det ikke kan lade sig gøre at finde en der opfylder kravene, spørgsmålet er så bare om du har lyst til at eje den.


  • #5   10. jun 2014 Hvad med denne http://www.bilgalleri.dk/marked/Bil/1867276-ford-focus-trend-2_0i alt skiftet i undervogn mange nye dele.
    MV allan H


    profilbillede
  • #6   10. jun 2014 Peugeot 206 s16, de kører sku fint, og jeg har ikke haft nogen udgifter på dem jeg har ejet smiley

Kommentér på:
Ny bil - hvilken?

Annonce