{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 u biler i Brønshøj? Godt og dårligt.
  • Allan
    Allan Tilmeldt:
    mar 2014

Emner: 23 Svar: 514
    #1   14. jun 2014 Hvor H ligger den forhandler !!!???
    Tror du ikke det er 2 M

• #3   14. jun 2014 Nej, der står 2 U Biler på annoncen. De har 13 annoncer på dba, og ingen af dem er de samme som 2m biler har tilsalg. Deres telefonnumre stemmer heller ikke overens. Så tror det er 2 forskellige. men deres adresse er ikke oplyst på siden.

• #4   14. jun 2014 2 U Biler
    Husumvej 128
    2700 Brønshøj

• #5   14. jun 2014 Det virker mærkeligt, der har tidligere ligget G.S.Biler v/Gazi Sener på den adresse.

Det er selvfølgelig ikke ensbetydende med at det er den samme, men man kunne vel forstille sig han havde ændret virksomheds navn efter denne omtale:
    http://programmer.tv2.dk/basta/article.php/id-34772028:webtv-snydt-af-bilforhandler.html

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    jul 2014

Følger: 1 Svar: 3
    #6   22. jul 2014 2U biler er en nyåbnet forhandler. har faktisk handlet bil hos 2ubiler og de virker reelle og alt er som det skal være i min brugte bil. mvh Peter

• #7   22. jul 2014 Det var ikke den opfattelse jeg fik. Det var en bunke lort de havde holdene alt sammen, spørger man ind til hans forretning og tidligere forretninger begynder han at blive nervøs og lyve. Så det afskrækkede mig heldigvis fra at købe bil der. smiley

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    jul 2014

#10   23. jul 2014 Jeg er hverken ejer eller kender nogen af dem . Jeg købte en Hyundai sonata med min kone. Så slap i bare af ...

• Allan
    Allan Tilmeldt:
    mar 2014

Emner: 23 Svar: 514
    #12   23. jul 2014 Ja, det lyder meget betænkeligt, at man overhoved gider som tidligere kunde, at bruge tid på sin mening.
    Peter P
    Er du ikke bare endnu en platugle

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    jul 2014

#13   24. jul 2014 Jeg oprettede mig for at fortælle st jeg har haft en positiv oplevelse som kunde. Og hvis man ikke gider som tidligere kunde fortælle hvad man har oplevet, hvem skulle så udtale sig? Gider ikke bruge tid på at diskutere, jeg har sagt hvad jeg har oplevet . Jeg har fået en udmærket behandling og en fin bil. Kan kun anbefale andre

• HP T
    HP T Tilmeldt:
    aug 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #14   3. aug 2014 Hej
    2m biler og 2 u biler, er identiske med hinanden, samme ejer og 2 firmaer

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    apr 2020

Følger: 1 Svar: 1
    #15   30. apr 2020 2M Biler - 2U Biler - det er svindel uanset hvad de kalder sig.
    Jeg købte en bil af dem og som led i handlen tog de den gamle i bytte, de ville så som en del af byttehandlen give den nye undervognsbehandling til en værdi af 4000,- men den blev aldrig undervognsbehandlet. Istedet kørte de rundt i bilen i flere uger uden der var betalt forsikring, det resulterede i jeg fik bøder og oven i det parkeringsbøder.

Ud over det påstod de, at der var skiftet motor i den bil jeg købte og motoren havde gået under 200.000 - det har senere også vist sig at være løgn.

Et godt råd: Hold jer langt væk fra den forretning, de er fyldt med dårlige undskyldninger og løgnehistorier.

Kommentér på:
2 u biler i Brønshøj? Godt og dårligt.

Annonce