{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

K
K
Følger: 5 Emner: 1 Svar: 4

Golf 2 meninger {{forumTopicSubject}}

Hva synes i om sådan en? er den til at gå til når det er ens første bil? nu er den jo efterhånden ved at være ældre bil, men hvis man finder et godt eksemplar, med næsten ingen rust, eller ingen. og forholdsvist lavt km. tal, kan den så godt køre i et godt stykke tid, uden de store reparationer, hvis man køre normalt.

Hvad for en i udvalget af motorerne, holder bedst? hvis vi kigger bort fra diesel versionen og kun kigger på benzin.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 2 meninger
  • #1   15. jun 2014 Udfra hvad jeg selv har hørt, så er benzin-versionerne utrolig uøkonomiske, men hvis du ikke har noget imod det, har jeg hørt riemligt godt om 1,3'eren smiley

• #2   15. jun 2014 Køb en gul pladet diesel har intet ondt at sige om min smiley

• K
    K Tilmeldt:
    mar 2008

#4   15. jun 2014 Ja okay smiley men jeg tænker at 1,3 er lige lavt nok, har den ikke kun 54 hk?

• #5   15. jun 2014 Hvis du kan blive ved med at holde den rustfri er det sku en ligetil bil. Min første bil tilbage i nullerne (2000) var en 1.8 g2 den havde kørt 320000 eller mere. Den virkede altid, og den blev kørt, som en ung mands bil.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #6   15. jun 2014 Jeg har igennem det sidste år haft den "lille" gti model, med 112hk, den har også været dejlig billig i drift, kørt 12,5km/l med mine småture.

• K
    K Tilmeldt:
    mar 2008

#7   15. jun 2014 Hehe, det lyder da godt smiley det lyder ikke til at man skal frygte alderen på bilen

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #8   15. jun 2014 Der er rusten at frygte, men gælder for alle biler..
    Men de kører jo ikke nær så godt som en ny bil.. Man kan godt mærke at det er gamle biler, men det er efter min mening bare en del af charmen smiley

• #9   15. jun 2014 Jeg har en 1,6 td, til vinter bil jeg køre ikke særlig pænt og har 5 km på arbejde der køre den omkring 16 km/l og på langtur køre den omkring 18 .
    Og hvis den endelig går i stykker er den utrolig billig i dele !!
    Vil helt anbefale dig at gå efter en diesel på gul plader smiley

• K
    K Tilmeldt:
    mar 2008

#10   15. jun 2014 Hehe, det gør skam hellere ikke noget. Også med hensyn til udseendet, så elsker jeg generelt bare de 'kantede' designs som gamle biler jo har. smiley

• #11   15. jun 2014 Min første bil er min nuværende Golf 2 1,6. Den er fra 91, og havde kørt ca 260.000 da jeg købte den - dog var den tidligere importeret fra Tyskland.

Har nu kørt ca 25.000km i den, og det eneste den har kostet mig er normale ting såsom tandrem, olie, oliefilter.

Ved så ikke om det blot er mig som har været heldig, men jeg er godt tilfreds i at have kørt i en 23 år gammel bil, i snart 2 år uden den har kostet mig andet end normale sliddele - jeg har derfor naturligvis kun gode erfaringer smiley

• #12   15. jun 2014 Nu har de nyeste Golf 2'ere jo kørt i minimum 22år....så mon ikke de klare et år eller 2 mere?

• K
    K Tilmeldt:
    mar 2008

#13   15. jun 2014 Det lyder da også meget godt smiley jeg regner også selv med at gå efter de 'nyeste' golf 2'er, det vil sige, dem fra 90-91 smiley

• #14   15. jun 2014 Har en 1.6 benzin, intet rust overhovedet, hverken døre, eller noget. Den har gået 120000 min, og spinder bare:). og jeg er sku glad for den:D der har ikke været noget med den, eller jo lidt småting som en kugle agtigt der sidder på noget gear, så gearstangen er lidt løs, men kostede en 50'erne og var nem og skifte, ellers intet, og den kører godt, ikke hurtig overhovedet, men syntes heller ikke man skal kører ræs i sådan en gammel bil, især ikke hvis du finder en i god stand:)

• #15   15. jun 2014 køb en 1,8 carat den har meget udstyr og køre fantastisk

• #16   15. jun 2014 det er sgu en sjov lille potte sådan en...overvejer at skifte til sådan en bandit igen...:-)...

• #19   15. jun 2014 jeg har en 1.6td, den køre fandme utrolig lækkert smiley
    Dele er billige, og har du ingen erfaring med at skrue i bil, så er den et fantastisk sted at starte, da alting er simpelt og lige itl at gå til smiley

Kommentér på:
Golf 2 meninger

Annonce