{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Helgarage, hvad materiale skal man vælge?
  • #2   17. jun 2014 lad være med det, de har bedst af at stå som de er, stod de inde, kunne plastik klare det, som de ik bliv beskidte

• #3   17. jun 2014 ja, men skal værre sikker på instrumentbord som minimum ikke flækker, så solen er det vigtigste smiley

• #4   17. jun 2014 Du skal ikke lægge noget over biler der står udenfor. Det ødelæger mere end det gavner. Er du nervøs over instrumentbrættet, så smid noget over det indvendig i bilen.

• #5   17. jun 2014 Hvor ofte skal de ud af inddækning?

• #6   17. jun 2014 I teorien, skal de først ud når jeg har tid til at lave dem, men i praksis, regnede jeg med at flå det af engang om ugen, så det hele kan få noget luft...

• #7   17. jun 2014 lad dem stå, som de er, og smid et stk. pap hen over intrumentbrættet inden for

• #9   17. jun 2014 Carcoons er en mulighed. Jeg er bange for at du risikerer større skader på bilen ved at dække dem til - fugtskader, lakplamager og ridser. Det kunne egentlig være sjovt at teste gennem længere tid, men hvem har lige nyere biler at teste på?

• #10   17. jun 2014 mine har stået i en garage, hvor der er tørt, men ikke tæt, dog næsten… ikke isoleret… der har den ene stået i 10 år, den anden i 3, jeg har lige fået dem hjem… de fejlede ikke noget, andet end de skulle ha en ordenlig vask, alu osv i motorrummet ire selvfølgelig, men efter en vask er den fin igen… jeg lagde med vilje intet over, for så er det først fugt osv, kan blive der, det er bedre de står alm. og hvor der er lidt utæt, så der kan komme luft igennem rummet, som der har gjort ved mig(med vilje) bremser osv. bliv smurt op inden stilstand, og den gik igennem syn uden problemer, uden at ha rørt bremserne overhovedet, kun ud og bremse den af smiley

Kommentér på:
Helgarage, hvad materiale skal man vælge?

Annonce