{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
879 visninger | Oprettet:

Morten N
Morten N
Tilmeldt:
20. jun 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hjælp til bil til ca.150k {{forumTopicSubject}}

Jeg skal til at købe en ny bil (dog først om 2-3 måneder), men da det bliver mit første bil så jeg er en lille smule lost. Håber det er nogle kloge hoveder herinde der kan hjælpe mig.

Jeg tænker i prislejet omkring 150.000 kr. (kan godt gå højere hvis der er gode argumenter for det). Ved dog ikke hvad der bedst kan betale sig: nyt eller brugt, diesel eller benzin? Jeg kommer til at næsten dagligt at køre 50 km (hver vej) til arbejdspladsen og kommer nok 3-4 gange om ugen til at bruge den mindre ture på ca. 5 km. Vil gerne have noget der er pålidelig, sikker og billig i drift.

Jeg har kigget lidt på brugte Ford Fiesta 1,6 TDCi 95 Titanium fra sidste år til omkring de 150.000 kr. Ved ikke om det er fornuftigt, men umiddelbart ser de ud til at kunne køre langt på literen og er ikke for stor. Jeg er dog ikke den store fan af hatchback formen som de fleste nye biler i den prisklasse har, vil langt hellere have en lille sedan/coupé smiley Hører gerne jeres råd og inputs og sig til hvis I vil have mere info. Tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til bil til ca.150k
Kommentér på:
Hjælp til bil til ca.150k

Annonce