{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af Volvo v50 1,6 D
  • #1   21. jun 2014 Den motor kan blive et uhyggeligt dyrt bekendtskab, det er jo en psa motor de bruger.
    Skal det være diesel, så led efter en 2.0 i stedet.

• #2   21. jun 2014 Paw: og 2.0 er ikke PSA? Det er samme motor som i 307-407 etc

De problemer med bundkar er jo løst. Og så er den 1.6 ikke værre end alt andet.

• #3   21. jun 2014 Husk at tjekke om partiklerfilteret er skiftet, det skal det ved 120.000 og koster en halv arm.. Da det er en psa motor vil jeg undlade at sige min mening om den, men kender rigtig mange V50 1,6D der har kørt mange fejlfri km men olie skift er MEGET vigtigt da det er en fejl konstrueret bundkar der gør at slam fra olien bliver pisket rundt i maskinen og stopper turboens køling.. Så servicebog er et MUST.!
    Men ville klart anbefale at kigge efter en V70 D5, de har kørt mere men det er en langt bedre bil til pengene.. Stod selv og overvejede en V50 diesel men ende med en V70 D5

Iøvrigt er både 1,6 og 2,0 diesel psa.. D5 er volvo's egen maskine

• #4   21. jun 2014 V50 er ikke en rigtig Volvo efter min mening. Har haft en 2.0D i et år, og pladsen er for trang, den er ikke særlig komfortabel og så føles hele bilen simpelthen for "billig", især indvendigt og når du smækker døren.

Men ok, hvis du er vant til en 307, så er pladsen måske tilstrækkelig, YMMV og alt det der smiley Og den kører godt, relativt sportsligt med Focus-undervognen, men komfortabel som en V70? Nej.

Ford/PSA-dieselerne er billige at køre i, min gik uden problemer 20 på literen. Men ja, 1.6D har et ikke særligt heldigt bundkar, som gør, at longlife-olie nærmest er spild af penge, da man er nødsaget til at skifte oftere end normalt.

Og så er dieselerne vanvittigt sløve fra 0, det kunne jeg heller aldrig rigtigt vænne mig til, hehe.

• #5   21. jun 2014 @Morten D
    Det ved jeg udemærker godt at 2.0'eren også er ja.
    Men den ændre heller ikke på at 1.6'eren bare er den der holder mest på værksted. Sådan set lige meget om bundkaret er lavet eller ej.

• #6   20. aug 2014 Har selv en v50 2.0 og den går sku godt jeg syntes det er en lækker bil. Vi har 2 børn på 2 og 3 år og har barnevogn med rundt det klare vi uden problemer. Jeg er meget glad for den.

Kommentér på:
Køb af Volvo v50 1,6 D

Annonce