{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

Startsbil hjælp? :) {{forumTopicSubject}}

Hejsa BG, er sikker på der er masser af drenge der har skrevet noget lignende det her. Men det er jo trods alt også BG! Satser på jeres svar da i har mere erfaring en mine bekendte smiley
Okay. Spørgsmålet lyder:
Vil gerne købe en af disse: golf iv 1.6, eller 1.8, BMW BMW 316 Compact ("den lille e36'er"), eller en tredje muliged (måske en Opel astra, eller en Honda civic. Leder generelt efter en lækker bil at køre i med en højst 1.6 medmindre det en golf iv og de må gerne have 100+ heste men 90 kan også gå an, er ik til fart, mere stil og komfort smiley
Vil sætte stor pris på råd om hvilke af de nævnte modeller eller lignende jeg evt. skal holde mig fra:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Startsbil hjælp? :)
  • #1   28. jun 2014 Klart BMW'en. Selvom det er den compact model, så kan de altså også blive rigtig flotte og stillede ! Også kører de bare godt, selvom 316 ikke er den mest kvikke af dem.

• #2   28. jun 2014 Golf iv 1,8 20V køre upåklageligt og kan se rigtig fed ud.

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 875
    #3   28. jun 2014 Hold dig fra Golf da de alle sammen er smadret af små børn som ikke kan behandle biler ordenligt, ligeledes hold dig fra BMW - Samme årsag, og sidst men ikke mindst hold dig fra Honda Civic - igen samme argument.

Toytoa Supra MK4 TT er den bedste begynder bil du finder. Billig i indkøb, billig i forsikring, kører minimum 23,3 km/l og så er det jo noget nær den flotteste bil du finder på vejen.

• #4   28. jun 2014 En supra? 23 km/l? arrh smiley så det da med en af de nye Aygo motorer hehe

• #5   28. jun 2014 Ville nok vælge Civic af dem du nævner, mest pga. holdbarhed og okay kvikke VTEC motorer og alternativet er vel Corolla smiley

• #6   28. jun 2014 #3

Siden hvornår har en Supra været billig i forsikring for en nybegynder ?

Og 23.3 km/l... er du sikker på at du ikke tænker på en ny Yaris eller Aygo ???

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#7   28. jun 2014 Det er den siden jeg blev træt af at se på de samme spørgsmål hver evig eneste dag. Så nu foreslår jeg en Supra MK4 hver gang folk opretter et emne om begynderbiler.
    Tag nu forhelvede og søg i forum i stedet for at oprette endnu et emne, der er hundredevis af emner omhandlende selvsamme spørgsmål, og hvis ikke det er nok må man i gang med at søge efter de specifikke biler.
    Og ja det er lige præcis trods alt BG, så mon ikke der allerede nu ligger nogle guldkorn i gemmerne!

• #8   28. jun 2014 Hvis du sur over at der er andre folk end dig så burde du nok lade pc'en stå smiley
    Andre folk har måske andre ønsker, jeg kan f.eks godt lide Compact, mange mener de grimme, er mere intra i kvalitet, så jeg ville ik få meget ud af en tråd hvor der tænkes på rygte og "look"

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#9   30. jun 2014 Jo jo godt ord igen, men det du spørg om er jo generelt om bilen, og hvordan den er. Det kan du sagtens finde ved brug af: søgning. Men ja ok.

• #10   30. jun 2014 Det rigtigt, tænkte ik over det og undskylder hvis jeg lød flabet smiley er bare i tvivl om bilernes pålidelighed pga deres rygter, mange kan nemlig ik se noget som helst godt i en bil de synes er grim smiley

Kommentér på:
Startsbil hjælp? :)

Annonce