{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

H1 LED pære til bil ?? {{forumTopicSubject}}

Godaften alle sammen smiley

jeg ville hør om der er nogen der har prøvet at kør med LED pære fåan ??

alse H1 LED pære som dem har ???

http://www.ebay.de/itm/2-x-Auto-Lampe-10-LED-5W-2323SMD-Nebellicht-Leuchte-Energiesparlampe-Weis-H1-Neu-/350899586443?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item51b33ec58b

og giver det et godt lys ????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  H1 LED pære til bil ??
  • #1   30. jun 2014 De er ikke kraftige nok til nær og fjernlys. Det går i tågelygterne hvis ikke du bruger dem til at se med smiley
    Det største problem er størrelsen på lampehovedet, for der er ved at være lavet LED kits som kan måle sig med halogenpærer i lysstyrke, men de fylder for meget til at kunne gå ind i det usandsynligt lille hul der er i alle H1 lygter desværre. Det samme problem mødes man af ved H3 og nogle gange H7 lygter.

• #2   30. jun 2014 En anden ting man skal overveje ved montering af LED pærer i nær og fjernlys, og andre lygter i øvrigt, er reflektorens/parabolens udformning, for den har pludselig alt at sige når det gælder LED pærer frem for halogenpærer. Selv om man skulle tro LED pæren spreder lyset jævnt ud da der sidder dioder hele vejen rundt, så er det ikke helt tilfældet. Har man en parabol i lygten som peger skrå fremad, er det optimalt for lyset, da det så vil blive kastet lige frem og ud af lygten. Har parabolen derimod nogle flader som kaster lyset lige op eller lige ned eller ud til siden, så får man et meget ringere lysudbytte der hvor man har brug for lyset.

• #3   30. jun 2014 Okay tak smiley så holle jeg mig bag til det har nu

Kommentér på:
H1 LED pære til bil ??

Annonce