{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

Optagelse af bil..?????? {{forumTopicSubject}}

Hvordan kan det være at folk afviser ens bil, når den opfylder alle kravene, og kan ikke engang tage sig tid til og skrive hvorfor det er man afviser? er det begyndt og blive sådan at man bare stemmer bilerne ind eller ud alt efter hvad ens humør og smag er.??

Her så kan i tjekke hva for en bil der er tale om.

http://www.bilgalleri.dk/galleri/310412-bmw_323i_e36

Og i må meget gerne skrive hvad der er galt med den, hvis i skulle mene der er et eller andet der ikke stemmer overens med REGLERNE..!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Optagelse af bil..??????
  • #1   2. jul 2014 du opfylder ikke alle krav.. folk vil have billeder af motorrummet også
    derfor afviser folk..

Flere billeder.

• #2   2. jul 2014 jamen der står da ikk noget i reglerne om at det skal være der.? altså opretholder den jo stadig alle kravene.

Og der står 5 billeder, kan ikk passe jeg skal tage 6 billeder af den samme side af bilen og så osse lige 4 af bagenden og 3 af fronten og 7 af kabinen, når der kan nøjes med 5-6 billeder for og komme hele bilen rundt.

• #3   2. jul 2014 nej men folk vil ikke have hvad reglerne siger de vil bare have mere smiley

• #4   2. jul 2014 min m5 blev godkendt uden en eneste afvisning og den havde på daværende tidspunkt intet billede af motorrum , dog var der en der sagde det var synd man ik ku se det , og så satte jeg et på , men der var bilen optaget .. så tror ikke folk udelukkende afviser pga mangel på motor billede ,

ps.. ville satme ønske min vinterknuser af en e36 coupe så bare tilnærmelses vis så velholdt ud som din e36er smiley

• #5   2. jul 2014 og det har den osse.!! og hvis det er tilfældet, så kan man da lige skrive hvad grundlaget er for afvisningen..

• #6   2. jul 2014 den bmw m3 E93 der lige er optaget har heller ikke billede af motorrum , hvis nogle biler krævede et billede af motorrummet så er det da en BMW M i hvilken somhelst afskygning .

• #7   2. jul 2014 nej men det var jo en fed bil, så det går nok.. OMG

• #8   2. jul 2014 Velkommen til. 8 billeder er udmærket.

Og der er alt den tekst som der skal være.
    Jeg tror kravene er sat alt for højt efterhånden, for den bil SKAL SGU IND!.

• #9   2. jul 2014 Og det kom den så osse der.:D og ja folk begynder stille og rolig og blive små konger og lave deres egne regler ligeså snart de får lidt magt...
    Mange tak for hjælpen, men hjælper stadig ikke på at jeg synes folk skal tage sig sammen på det område herinde.

• #10   2. jul 2014 folk er sjove herinde , jeg har haft en diskution eller 2 ( faktisk 4 ) med forskellige mennesker , og fluks ryger folk ind og stemmer lav på min M5 på trods af de kører rundt i noget der berettiger et buskort istedet smiley

folk stemmer ikke på hvad de ser , folk stemmer efter humør herinde efterhånden smiley

• #11   2. jul 2014 Ja så havde de jo lige en smule "magt" de kunne bruge igen. længe siden jeg har brugt Bilgalleriet, men synes da godt nok det var anderledes for nogle år tilbage, det må være noget med de nye generationer..;)

• #12   2. jul 2014 ja de der forkælede møgunger haha smiley

• #13   2. jul 2014 Dennis J .
    Ja stemme systemet er jeg også fuldstændig lige glad med ( og dog!).
    Middel og hvad der ellers ligger over er fint nok, da jeg ikke har gjort noget ud af bilerne.

Men får jeg en lav så får de det samme igen, i min optik betyder lav. At bilen enten er i en stand hvor den er skrot klar eller at det er tydeligt den bliver brugt til mark ræs ( fordi den er skrot klar). Og det er mine biler ikke.

• #14   2. jul 2014 Helt enig smiley

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Svar: 6
    #15   2. jul 2014 Du skal ik tage det så tungt der bliver stemt den ene gamle rådne golf 2 ind efter den anden tror det er noget med seriøsitet og alder på denne her side jeg fik også afvist min Volvo v70 d5 med alt i udstyr som bare stod som en suttet bolcher

• #16   2. jul 2014 Jeg tager det heller ikke tungt, og jeg er sådan set ligeglad med hva for en bil det er folk gerne vil have stemt ind, for der skal være plads til alle. bare bilen opfylder alle de regler der nu en gang er, men ellers kan jeg ikke se hvorfor man skal afvise dem, bare fordi man ikk lige synes om den bil der er på vej ind, det er useriøst.!!

Kommentér på:
Optagelse af bil..??????

Annonce