{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan jeg rense min lmm med kontaktrens?
  • #1   6. jul 2014 Jeg har med succes renset den på en golf 4 og det virkede efter hensigten. Den skal pilles helt af! Jeg sprøjtede den godt til, lod det sidde lidt, tørrede efter med en helt ren klud.. Det gentog jeg indtil det blev kedeligt smiley Så lod jeg den tørrer totalt! og så var den ellers klar.

Det er forsøget værd hvis den alligevel skal skiftes smiley

• #2   6. jul 2014 Okay det lyder godt. smiley
    Tog du selve sensoren der nærmest sidder oveni huset af el pillede du bare lmm af og sprayede ind i?

• #4   6. jul 2014 Jeg husker det som at jeg pillede det ud som på dette billede:
    http://i1.ytimg.com/vi/HjtY4lb6WP8/maxresdefault.jpg

• #5   6. jul 2014 Hvad ville være bedst at bruge kontaktrens eller bremserens? Eller et det næsten det samme?

• #6   6. jul 2014 Jeg ville kun bruge kontaktrens smiley

• #7   6. jul 2014 Hmm den du piller ud på din den er sat fast med skruer på min altea så tænkte jeg måske bare kunne spraye det godt igennem og så var fri for at skille det helt ad? Den er nemlig sat fast med to skruer hvor man skal bruge specielle bits til

• #8   6. jul 2014 Hvis det skal have en ordenlig chance for at virke skal den helt af så du kan spray den "film"der sidder der for det er her olie rester og skidt sætter sig og giver problemer.
    Og jeg ville ikke på nogen måde røre filmen da det er meget følsomt og let kan gå helt itu...køb en.kontakt spray og så sprayer du bare løs så den bader i det og du kan se skidtet ryger af det har jeg mange gange reddet en færdig llm med.

• #9   6. jul 2014 Men slå cleaning llm op på youtube der er mange gode inst videoer

• #10   6. jul 2014 Mange tak for tips, jeg har lige fået selve sensoren af og sprayet det godt igennem, har lagt det til at tørre nu uden selv at tørre den af på nogen måde. Lader den ligge i en halv time og så får den en tur mere og derefter får den lov at tørre i et par timer og så må vi se hvad den siger når den kommer på igen. Skal nok lige give en opdate senere.

Men tusind tak for alle de gode og hurtige svar smiley

• #11   6. jul 2014 Det virkede helt fint at få renset med kontaktrens. smiley

• #12   6. jul 2014 normalt bruger man isopropyl alkohol til at rense dem i, da dette ikke efterlader nogen hinde.
    og kan fx. købes i matas..

• #14   6. jul 2014 Har altid brugt kontakt rens da det var det der stod i all de guider jeg læste første gang jeg skulle prøve.
    Godt at høre det virkede

Kommentér på:
Kan jeg rense min lmm med kontaktrens?

Annonce