{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.657 visninger | Oprettet:

Airbrush? {{forumTopicSubject}}

Har fået overtalt min søster til at hun skal igang med Airbrush, såfremt at jeg køber grejet til det. Og har kigget lidt på et kit man kan købe, og har lige et par spørgtsmål.

Hvilket prisleje skal man satse på? Er dette godt eller skal man højere op i pris?
http://airbrushshoppen.dk/index.php/1706/10/komplette-starter-saet/vallejo-starterkit-2-med-tank-72-farver-detail

Eller skal man bare købe pistol og farver og så trykragulator til den kompressor jeg har?

Og hvordan med klargøring af emnet, det skal selvføldig være nærmest klinisk rent, men skal der slibes lidt inden som når man laver en lakering?

Derudover så er alle tips og tricks selvføldig velkomne smiley

Og så får i lige et selv portræt hun har lavet, så i kan se det nok ikke bare er penge ud af vinduet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Airbrush?
  • #2   9. jul 2014 Med dét budget og en seriøs forhandler går du ikke helt galt i byen smiley
    Jeg bruger primært tre forskellige forhandlere:
    Custom Colors (airbrushshoppen.dk) - har fysisk butik i Jyderup og holder bla. begynderkurser (med flere deltagere) med jævne mellemrum og kurser med udenlanske kunstnere.
    Airbrush-shop.dk - netbutik, har base i Aalborg, holder både begynder (kurser 1-on-1) og kurser med udenlanske kunstnere.
    kustom.dk - netbutik, har base i Kbh.

Du/hun skal være opmærksom på at sætte du linker til indeholder Vallejo farver, som primært henvender sig til modelbyggere. Til illustration og custom arbejde (biler/MV mv) er Createx Illustration, Createx Wicked og Trident farver bedre (og Auto Air er OK til metallic, pearl osv.).
    Men vælg en pistol i et kvalitetsmærke - Iwata, Harder & Steenbek eller Badger (der er en H&S med i sættet du linker til).
    Hun er tydeligvis dygtig til at tegne/male, så hun skal også have noget ordentligt værktøj så hun ikke skal kæmpe for meget med det smiley

Mht. begynderkursus kan jeg også sammensætte et program/projekt så hun kan lære de grundlæggende teknikker - se evt på www.facebook.com/a3ddk for nogle af de ting jeg har lavet. Jeg har base i Randers.

• #3   9. jul 2014 Det der med kursus havde jeg slet ikke overvejet at undersøge. så tror da hun først og fremmest skal på sådan et.

Som jeg læser det så er farverne i sættet knapt så godt som resten af sættet?
    Men gør vel ikke så meget til en begynder? Har masser gamle døre, motorhjelme og biler hun kan øve sig på, og hvis så hun vil forsætte med det kan man vel bare købe bedre farver.

Men tak skal i have. Og Thomas kiggede lige dit album. Det ser ud til du har fint styr på det smiley

• #4   4. aug 2014 Hej Grease Monkey,

Skulle du få lyst til et kursus skal du være meget velkommen i Aalborg hos www. airbrush-shop.dk

Vi kan også finde et rigtig lækkert kvalitets startsæt til dig.

MVH
    Lars Christensen
    Airbrushshop Danmark

Kommentér på:
Airbrush?

Annonce