{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.484 visninger | Oprettet:

Nyere stc øko familie bil +/- ved valgte {{forumTopicSubject}}

halløjsa mig og konen har sparet lidt op og nu skal den gamle vectra b udskiftes til nyere stc.
vi har kigget på rigtig mangle forskellige og har fået listen ned på følgene stc biler.

Astra h 1,3 cdti
ford focus 1,6 tdci mk2
skoda fabia 1,4 tdi mk2
clio III 1,5 dci

vi har 75000 at gøre godt med men vil gerne finde noget til mellem 50000 og 65000 så vi har min. 10000 til lige at sætte lidt personligt præg på bilen.

har som et es i ærmet kigget på flere passat 3c stc som er lidt dyere men virkelig en fed bil og ville forsøge at få b'eren med i handlen hvis det var muligt.
dog er denne bil dyere på alle punkter men hvis der kommer meget ros om denne kunne den sagtens have interesse også.

når men hvad kan i sige af negative og positive ting og de først nævnte og hvor mange, taget biløkonomi og bil for pengene havde valgt 3c'eren

evt nogle biler jeg har overset? (honda, toyota, peugeot og citroen har ingen interesse)

på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyere stc øko familie bil +/- ved valgte
  • #1   20. jul 2014 nu har du nævnt focus mk2 så ville jeg hellere offere lidt mere og tage mondeoen i setdet for, de kan fås fra 30k i stc

  • #2   20. jul 2014 jamen mondeo'en koster det mere at eje og focus'en er stor nok til os men ja modeo'en harlige som passat'en trukket lidt i mig og det samme gælder for a4 b6 1,9tdi og golf 5 stc men vi er enige om da både konen og jeg er lidt forelskede i 3c'eren er det den eneste bil vi vil betale det extra for.

  • #3   20. jul 2014 Skal du have diesel skal du holde dig fra de ældre Ford, specielt 1.6 TDCI, og de nyere køre med PSA maskiner i, og dem lyder det som om du vil holde dig fra.

    Fabia 1.4 TDI er det bedste valg af dem du har fremme der.


  • #4   20. jul 2014 Hvad med noget audi?

  • #5   20. jul 2014 har selv en focus som ryger afsted i morgen til foredel for en mondeo 2,0 mer pris i afgift er ca 1000,- forsikring er det samme i mit tilfælde.
    indkøbspris koster en mondeo ikk ret meget


  • #6   20. jul 2014 audi kunne sagtens have interesse men leder man som vi gør efter en mindre økonomisk stc som er nyere end 2005 og som har kørt mindre end 200000 koster audi en del mere i indkøb
    har kigget meget på a4 b6 tdi som kan fået i den prisklasse men der foretrækker vi passaten da vi er meget enige om det er en rigtig lækker dyt.

    ang ford synes jeg kun man har hørt godt om fords motore bortset fra det med bundkaret og oliesien kan ikke huske hvad det helt præsist gik ud på men de fleste fik det jo skiftet til et andet da det kom frem at der var en fejl på det område.

    ja fabia'en er et godt valg med også dem mindste og knap så kønne af dem men anmendelserne af den mekanisk taler lidt for sig selv smiley

    er faktisk selv mest til astra'en da jeg stortset altid har kørt opel men som vi blev enige om skulle et nyt mærke have en chance denne gang. smiley


  • #7   20. jul 2014 Bundkaret og oliesien i Ford bilerne er kun dem med PSA maskinerene i.
    Fords egne diesel maskiner, smider dyser på stribe, og EGR ventiler, og dyserne er så ringe dem at når man skifter 4, køber man 6 hjem da 2 er uden for data fra ny af, hvis ikke helt defekt.



  • #8   20. jul 2014 hmm synes bare aldrig der har været noget med mine 2 kammeraters 2,0 tdci mondeo og focus 1,6 tdci men de kan jo have været heldige, men vil jeg da lige tage til efter tanke når det endelige valg skal tages smiley

Kommentér på:
Nyere stc øko familie bil +/- ved valgte

Annonce