{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opel Astra
  • Rasmus N
    Rasmus N Tilmeldt:
    apr 2004

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #2   22. jul 2014 Har siddet og læst lidt og kan se mange andre snakker om en Egr Ventil man skal rense ?

  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.739
    #3   22. jul 2014 Har du fået udlæst fejlkoden? Få den udlæst, og så kan du udbedre fejlen.

  • #4   22. jul 2014 Rasmus, få den fejlkode udlæst! Alt andet er jo bare gætteri og kan blive dyrt i længden. Der er jo netop en grund til at man har valgt at installere en sådan motorkontrollampe og en ECU som kan lager fejl, netop for at gøre tingene letter..

    Den fejl du beskriver kan være mange tinge, det kunne være din EGR, men det kunne lige så vel også være din krumtapsføler.


  • Rasmus N
    Rasmus N Tilmeldt:
    apr 2004

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #5   22. jul 2014 OK så må jeg prøve at finde et sted de gider udlæse fejlen .
    Har prøvet så godt jeg nu kunne at gøre Egr ventilen ren men der skete ikke meget.
    4300 omdr så skete det igen ved jo heller ikke om jeg har gjort det ordentligt smiley


  • Rasmus N
    Rasmus N Tilmeldt:
    apr 2004

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #7   23. jul 2014 så må jeg se idag om der er en i horsens området der gider smide en måler på smiley

  • Rasmus N
    Rasmus N Tilmeldt:
    apr 2004

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #8   24. jul 2014 Kunne være jeg skulle prøve at blænde den af for at se om den så køre ordentligt.
    Kan jeg evt bruge blik fra en øldåse vil det holde til det ??


  • Rasmus N
    Rasmus N Tilmeldt:
    apr 2004

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #9   24. jul 2014 til Egr ventilen

Kommentér på:
Opel Astra

Annonce