{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.158 visninger | Oprettet:

Led Lysbro. {{forumTopicSubject}}

hej bilgalleri, jeg overvejer og købe mig en lysbro.
jeg har fundet 2 på matronics. ved bare ikke hvilken der er bedst?
jeg vil gerne have langt lys og ud til siderne, men når det så er sagt. leder jeg efter nogen med erfaring der kan fortælle mig hvad er bedst smiley
http://www.matronics.dk/kategori/lastbiler/lygter-og-paerer/diode-led-arbejdslygter/produkt/lysbro-led-arbejdslampe-flood#24606235

eller

http://www.matronics.dk/kategori/biler/lygter-og-paerer/arbejdslamper/produkt/buet-led-lysbro

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Led Lysbro.
  • #1   1. aug 2014 Tror det kan siges på den måde, at den første giver dig et rigtig godt overblik over hvad der sker på vejen langt fremme og kun ligefrem, samtidig med at du har lys til begge sider ved siden af bilen.
    Den næste er ikke lige så skarp i lyset på vejen, men bruger halvdelen af sin energi på at lyse græsset op længere fremme. Den giver dig ikke rigtig noget lys til siderne af bilen.
    Det er bare min analyse ud fra billederne, men personligt hælder jeg nok mest til den første smiley

• #2   1. aug 2014 ja det kan du godt have ret i, har prøvet og kigge lidt film på youtube, og det ser ud til den buet, vinder stort hos amerikanerne, pga det er spots så det lyser næsten lige så langt og så lyser den også lidt til siderne, hvor i mod den combo ( den første ) er en blandning i mellem dem begge to, men jeg syntes nemlig også den første ser fornuftig ud. det er bare pisse svært og tage stilling til smiley

• #3   1. aug 2014 Har de ikke en fysisk butik, hvor du har mulighed for at tage hen og se dem i action, når det er mørkt?

• #4   1. aug 2014 Bliver desværre svært eftersom jeg bor på bornholm smiley

Kommentér på:
Led Lysbro.

Annonce