{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.785 visninger | Oprettet:

Amena A
Amena A
Tilmeldt:
9. maj 2008
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19

Mitsubishi Space Star? {{forumTopicSubject}}

Jeg søger en ny billig bil, der kører ok langt. Har luret ret meget på denne mitsubishi, 1.2 med 80hk. Har dog ingen erfaring med mitsubishi.

http://m.youtube.com/watch?v=GHE-ZL4JFhs

Søger lidt råd/hjælp:
Udtalelse af din egen erfaring mht mitsubishi?
Eller hvad typisk svagheder mitsubishi har?
Eventuelt hvad man skal obs på ved en første handel af en ny bil?
Nogle der ved om modellen her kører elektronisk, som nogle biler gør?

Håber jeg kan få lidt hjælp.. Tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mitsubishi Space Star?
  • #1   1. aug 2014 Det viser bare på, hvad du høre på smiley

    Dit link...


  • Amena A
    Amena A Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19
    #3   1. aug 2014 Hov det må i undskylde smiley og kan ikke rette i opslaget.

    Dette er linket og jo den er ude

    http://m.bilbasen.dk/brugt/bil/mitsubishi/space-star/12-intense/2185486


  • #4   1. aug 2014 Nå ,men deler platform med Nissan Micra, mener også er samme motor.

  • Amena A
    Amena A Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19
    #5   1. aug 2014 Ok og det er ikke særlig positivt?


  • #6   1. aug 2014 Nej, det er en kedelig bil, men ok for pengene, men bliver helt sikkert en sjælen sag i dk dog. Tror ikke,at de forholder mange problemer.

  • Amena A
    Amena A Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19
    #7   1. aug 2014 Ja i know.. Skal have en billig ny bil, gider ikke det hovedpine mht brugte biler mere.. I hvert fald ikke i nogle år.
    Plus i denne bil, sammenligning med seat mii, up og aygo. At der kan sidde 5 i space star og 20 hk mere end de andre..
    Men nu er det mere mht mærket jeg tænkte på, levetid osv.


  • Amena A
    Amena A Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19
    #8   1. aug 2014 Svagheder osv


  • #9   1. aug 2014 Læg mærke til, at bilen ikke er listet på Mitsubishi´s hjemmeside, hvad jeg under mig over, selvom bilen er lige udkommet. Mitsubishi har svært ved at sælge i DK, og er meget tæt på at forlade landet. Men igen, så er det mere en Nissan.


    Jeg vil sige, at det er en fair bil for pengene, og en man nok ikke kommer til at se hverdag.


  • #10   1. aug 2014 Du kan evt. søge på youtube efter anmeldelser fra bla. Canada hvor den har kørt siden sidste år. Den har fået overvejende positiv kritik.

    Med tanke på at til 110.000kr får du fuldautomatisk klima, fartpilot, nøglefri start og alt det andet hokus pokus, i en bil der er større end dem i mikroklassen, så synes jeg det er et røverkøb.


  • #11   1. aug 2014 Igen er det så en ny bil, at det er for tidligt at sige, angående fejl.

    Sverige haft den længer, så prøv at google evt der?


  • Amena A
    Amena A Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19
    #12   1. aug 2014 Hm ja god pointe

  • Amena A
    Amena A Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19
    #13   1. aug 2014 Jannik.. Positiv kritik? Det ene ord modsiger det andet ord smiley men tak prøver lige og søge lidt. Har faktisk kun læst positiv om den på de danske sider

    Detektiv.. Tak jeg prøver smiley


  • #14   1. aug 2014 Jeg tvivler nu på at den deler platform med Nissan Micra, da Nissan kører meget samarbejde med Renault, og Mitsubishi traditionelt set kører deres eget show, med enkelt undtagelser ganske vist.

    Mht. driftsikkerhed, så er det jo en rimelig simpel bil. 1.2 liters 3 cylindret benzinmotor uden turbo og uden tandrem burde ikke give mange problemer, men den skal som alle andre biler have en undervognsbehandling inden den rammer efteråret.


  • #15   1. aug 2014 Kritik er som ordet "lugte". Det kan være både positivt og negativt. smiley

  • Amena A
    Amena A Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19
    #16   1. aug 2014 Hvad ville man mene om seat ibiza sammenlignet med mitsubishi? Ville rigtig købe seat ibiza men begyndte at hælde til mitsubishi pga pris, udstyr..

    Seat ibiza med den rette motor og udstyr, ville koste mig mellem 190.000-200.000. Og den kører 20.4 på literen med 105 hk


  • Amena A
    Amena A Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19
    #17   1. aug 2014 Ok så ved jeg det. Har altid forstået kritik som megativ smiley

  • #18   1. aug 2014 200,000 for en Ibiza.. Av, så heller en vw polo.

    Men i den lave prisgruppe er der Opel Corsa,Dacia Sandaor, og Seat Ibiza 1,2 FSI.


  • Amena A
    Amena A Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19
    #19   1. aug 2014 Seat ibiza style 1.2 tsi kostee omkring de 165.000.

    Opel corsa kan ikke tilbyde det udstyr til mitsubishi pris. Hehe bare mærket dacia virker skræmmende smiley


  • #20   1. aug 2014 Seat 1,2 TSI er med Turbo, hvor en 1,2 FSi er uden, og prisen starter hvis omkring 100,000 Kr. Dacia er bund og grund en 5 år gamle Renault Clio.

  • Amena A
    Amena A Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19
    #21   1. aug 2014 Sorry mig der forstod den forkert. Ja mht 1.2 fsi pris kan jeg ikke rigtig se på seat hjemmesiden. Så er den jo ligefrem kedeligere end mitsubishi med intet udstyr, hvis der ikke bliver punget ud til ekstra udstyr

  • Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 194
    #22   1. aug 2014 Har du overvejet en ny kia med 7 års garanti?

  • Amena A
    Amena A Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19
    #23   1. aug 2014 Thomas. Ja det har jeg. Så skulle det være kia picanto til 130.000 smiley

  • #24   1. aug 2014 Ny twingo om en månedstid?

  • Amena A
    Amena A Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19
    #25   1. aug 2014 Nej tak smiley


  • #26   1. aug 2014 Den gamle Space Star delte dele med min Carisma.
    Derudover er min Carisma bygget ligesom Mee/Up Citigo, hvor Laguna og V40 er identisk, så det kan godt tænkes der også er Renault i denne..

    Har altid godt ku li Mitsubishi, DOG kan deres rservedelspriser være MEGET dyre.
    Eksempelvis har jeg lige givet 1000kr for et knasthjul til min Carisma og manifoldspakning kostede 1200!
    Men når det så er sagt, så er de meget stabile køremaskiner og som tidligee nævnt, får du en MASSE udstyr til ingen penge.


  • #27   1. aug 2014 Mitsubishi har været dyre i dele, men som udgangspunkt mest til de lidt større biler som f.eks. Galant, Sigma mv. Colt/Lancer har altid været billige i dele, bla. sliddele koster omtrent det samme som til f.eks. Peugeot. Men alle de andre er kommet fint med i prisen på reservedele, så hvis Mitsubishi er dyre, så er alle andre også smiley

  • Amena A
    Amena A Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19
    #28   1. aug 2014 Var ude og prøve mitsubishi idag. Det var ikke noget for mig alligevel, på trods af udstyret smiley
    Fik også prøvet seat ibiza.. Im in love smiley
    Så jeg ved nu hvad jeg skal have og hellere punge mere ud.. Men tak for jeres tid og svar smiley


Kommentér på:
Mitsubishi Space Star?

Annonce