{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.701 visninger | Oprettet:

reperere betongulv i garage ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens

Har fået mig en garage her i KBH.. dvs, lejet.. Gulvet er ikke super flot, så ville godt lige ha det repereret inden jeg fylder det for meget op med lort

Det er betongulv, og der er nogle steder med store hakker og huller på 10mm dybde og Ø300mm ca.. det bare skønnet størrelse for der er mange forskellige størrelser

Gider ikke til at banke det op osv, for jeg får aldrig pengene igen, så det skal bare være noget jeg kan trække over hullerne så de bliver fine igen, og til sidst skal hele gulvet ha en omgang epoxymaling så det bliver fint og lyst

Men hvad dælen skal jeg bruge til at lave det ?

Nogle fif til hvad jeg kan købe som færdige poser der bare skal lidt vand i og så trække over hullerne, og eventuelt glitte det pænt af ?

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  reperere betongulv i garage ?
  • #1   4. aug 2014 jeg havde nok valgt at støbe med beton med fibre, for at holde styrken lidt op og så flydespartel

• #2   4. aug 2014 Der er vi igen ude i at hele gulvet skal bankes op, og det vil jeg ikke smiley
    Det er en lille 30kvm garage hvor der skal stå lidt værktøj, svejseværk osv så jeg kan lave bil og MC.. ingen lift eller lign smiley

• #3   4. aug 2014 Glemte lige at skrive der er fald på gulvet mod oliebrønd i midten, så selvafrettende beton er ikke en mulighed da det bare vil flyde ned i brønden smiley

• #4   4. aug 2014 du behøver ikke at banke hele gulvet op, bare gør hullet lidt dybere så der er plads smiley

• #5   4. aug 2014 Gulvet behøver ikke være 200% plant, vil bare ha hullerne væk.. at det er lidt ru, gør ikke noget smiley
    Det lyder bare skide besværligt det du kom med, og som sagt et det en lejet garage hvor jeg ofre min egne penge og tid på at gøre det flot.. så det skal ikke være for dyrt, og det kan jo kun blive bedre smiley

• #6   4. aug 2014 Problemet er at når det kun er 10mm dybt, flækker det nemt når du kører i det.. der skal være lidt mere materiale for at det holder ordentligt!

Det kræver bare at du lige borer et par huller i gulvet og giver den med hammer og mejsel og så er det bare at blande støbemix og cement

• #7   4. aug 2014 Du køber bare noget færdig beton i poser så rengøre du hullerne for støv med en støvsuger også svinger du de med noget af det beton fra poser en det vil sige du tag en lille smule af bentonen og laver lidt tyndere så pensler du i hullerne og støber med det der ikke har fået så meget vand og pudser det med et pudsbræt så skal det nok holde

Kommentér på:
reperere betongulv i garage ?

Annonce