{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opel Astra 1,7 cdti hjælp
  • #1   4. aug 2014 Dyser måske? Hvordan er den bil blevet kørt, plejer at være en stærk motor. Men lyder lidt som noget leje fejl, hvad med olieskift er de overholdt

• Sebastian S
    Sebastian S Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #2   4. aug 2014 Overtog bilen for 3 måneder siden. Har kørt 140000 km. Alle service overholdt i tide. Problemet opstod for ca. 1 måned siden.
    I starten var problemet der periodevis, nu er det meget konstant. Det hjælper ikke at bilen er kørt varm, problemet er det samme. Ingen motorlampe.

• Sebastian S
    Sebastian S Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #3   4. aug 2014 http://youtu.be/HuyL9fygre8 her kan problemet høres fra kabinen. Ikke mine videoer, men motorgang er 100% identisk med den her i videoerne.

• #4   4. aug 2014 Uploaderen af den video du linker til i 3. indlæg skriver selv, at hans fejl skyldtes en defekt brændstofregulatorventil. Jeg ved ikke om det kan hjælpe dig, men det kan være du skulle prøve at få kontrolleret den.

• #5   29. aug 2014 Min nål til omdr. Tælleren hopper også lidt i tomgang. Har prøvet en brandstofregulator fra en anden bil som ikke gjorde det. Men det hjalp ikle. Mit kan man ikke høre på motoren. De gange hvor det har kunne høres på motorgangen har jeg renset egr ventilen så forsvinder det. Så måske det du skal prøve

• #6   18. sep 2018 Hej, har det samme problem. Fandt du ud af hvad problemet var? På forhånd tak smiley

Kommentér på:
Opel Astra 1,7 cdti hjælp

Annonce