{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

St220 Sæder {{forumTopicSubject}}

Hej BG, har lige et spørgsmål til ford folket. har købte en mondeo mk3 fra 2002, og gik med tanken om at smide en st220 recaro sæder i, er det muligt?

tænker at de sagten kan være der, det bare mere om at at elektronikken virker, da der fuld el sæder i en st220 og det er der ikke i min.

på forhånd tak for hjælpen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  St220 Sæder
  • #1   7. aug 2014 jeg har været med til ombygningen, og der har været lidt problemer med det.

    ST220 sæderne har selen indbygget i sædebunden, samt selestrammer og alt.
    en almindelig model, har det indbygget i b søjlen istedet.


  • #2   8. aug 2014 Bjørn H. Jeg har smidt ST220 sæder i en Mondeo Sedan fra 2002.. Det hele kommer lidt an på om du har en 4 eller 5 dørs Mondeo.

    ST220 kom i en Stationcar udgave og en 5 dørs udgave. Det vil sige at har du, som jeg havde, en 4 dørs, ja så kommer der altså lidt problemer.

    Personligt havde jeg følgende problemer: Airbag systemet i passagersædet var ikke identisk med det i det nye sæde, så jeg hev betrækket af og skiftede hele skidtet over fra mit gamle sæde (Mondeo'en kører med noget intelligent system, SRS eller sådan noget. Det er noget med at den automatisk genkender en barnestol og så deaktiverer airbaggen eller sådan noget)

    Det andet problem jeg havde var ang. bagsæderne. Jeg havde en 4 dørs mondeo, og det betød at jeg måtte have fat i sæderne fra en ST220 stationcar, men selvom jeg fik fat i disse, skulle der stadig fabrikeres nye beslag til sæderne, samt beslag som de kunne "låse" i når de blev klappet tilbage (Org. sæderne låste imod "hattehylden", mens ST220 sæderne låste i siderne, ved tårnene).

    Så vidt jeg husker, ændrede jeg ikke noget med selen.


  • #3   8. aug 2014 okay, min er en st.car 2002, og har fundet en total skadet st220 st.car 2003 på mobile. men kommer jeg kommer nok til at lege lidt med det eller hvad ? smiley

  • #4   9. aug 2014 hvis sæder er fra en stationcar og din er en stationcar, så burde de passe over i, så vidt jeg ved

  • #5   9. aug 2014 okay super tak for hjælpen, vil kigge nærmer på det:)

Kommentér på:
St220 Sæder

Annonce