{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vw Touareg 3.0TDI/3.2V6
  • #1   8. aug 2014 Skidt køb de kan ik andet end og gå i stykker og så det bare lort og skrue på og koster mange penge og skrue på syndt for ellers en lækker bil når den kører smiley

• #2   8. aug 2014 Nårh, så er det nok ikke sådan en jeg skal købe mig, hvad pokker kan man så købe, en Landcruiser er ikke så moderne længere og en X5, kan absolut ikke noget som helst i terræn..

• Sebastian H
    Sebastian H Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 60
    #3   8. aug 2014 Hvad med land rover discovery?

• #4   8. aug 2014 Hvordan er holdbarheden på dem? Har hørt de skulle være noget peberet at reppe på :-S

• #5   8. aug 2014 Ved sku ik rigtig smiley

Vi har en masse problemer med touareg og mange andre også så ville aldrig selv eje en selv om det en møg lækker spand men hold nu kæft den er skod og skrue på og så koster det bare en bondegård og så går den oveni købet hele tiden i stykker desværre

Vi laver os nogen x5'ere og dem er de sku glade for dog er der lige et lille bmw problem hvis man skulle tag en 3,0D med Automatgear den skal sten sikkeret skiftes ved 300.000 km dem har vi skifte mange af og koster lige 28kilo + arbejdes løn.

min far har en patrol gr y61 ikke nogen vild bil eller noget og ganske kedelig men den klare sku det hele og sidder aldrig fast smiley

• Sebastian H
    Sebastian H Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 60
    #6   8. aug 2014 Altså, man kan jo sige at ved sådanne type biler som vi snakker om her(Land Rover, Touareg, X5, Mercedes ML, Volvo XC90) vil altid være dyre at holde. Er ikke mekaniker men tror det bl.a. har at gøre med de er så tunge, så alle mekaniske dele er under en del mere belastning til forhold til en normal personbil.

• #7   8. aug 2014 #5
    Blom

Hvad er det der altid går i stykker på de Touareg,syntes mange ofte skrive de går i stykke men aldrig hvad det er

• #8   8. aug 2014 Alle de biler er dyre at reppe på. Så drop det, hvis det er det der tæller.

Find en grand vitara, hvis det skal være. Det er et godt kompromis.

• #9   8. aug 2014 Hvad med en Volvo XC90??
    Eller en Volvo XC70. Den har jeg selv tænkt på som min næste bil.

• #10   9. aug 2014 Henning P:
    Nu har jeg personligt selv været med til og skifte mellem gearkasse på en V10 40kilo fortøj på en V10 37kilo brændstof pumpe på en V6 skal du skille hele bagenden fordi tanken skal ned. Og en masse lednings fejl på alle modellerne der er så meget elektronik i de biler og det går bare i stykker ledninger til diverse styreboke og under føresædes måtte ligger der et lednings bundt som bliver trådt over og så står bilen bare i P osv osv ...

Syns det syndt for ville personligt rigtig gerne have sådan en men hold nu kæft hvor det dyrt og der skal ligges mange timer i godt klar over alle 4X4 med meget elektronik osv går i stykker men den her er oveni købet bare skruet så skod sammen at det helt latterligt smiley

• #11   9. aug 2014 Sorry jeg lige forsvandt..
    Jeg ved skam godt at de koster at reppe på og har skam råd til at holde en kørende, men selvom man har råd, er der stadig forskel på prisen på dele og ved at land rover koster kassen, vil hellere give 1000 for en lygte end 4500, hvis det nu var tilfældet..
    Har selv kigget på en Volvo XC90, men der er ikke så mange benziner til salg desværre smiley

• #12   9. aug 2014 @Thomas J

Importere fra Sverige eller Tyskland

Kommentér på:
Vw Touareg 3.0TDI/3.2V6

Annonce