{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.035 visninger | Oprettet:

Jetta vs. Passat vs. Vectra C, hvilken? {{forumTopicSubject}}

Hej BG, kæresten og jeg er på udkig efter en ny bil da den gamle er helt færdig. Alle ovennævnte biler er ca. Fra 2008 med omkring 100000km på tælleren. Vi kører omkring 15-20000km om året, og er som sådan ikke direkte afhængig af en bil. Vi har prøvet Jetta 1.4 TSI, men jeg er bange for der er for mange udgifter forbundet med den motor, tænker på når den både har kompressor og turbo. Ellers er det 1.9 TDI versionere af Jetta og Passat vi har kig på. Vectraen kan fået med Fiats 150hk og i Cosmo udstyr til den pris, synes dog interiørmæssigt at vectraen er bagefter.

Alle tre biler er godkendt til fremtidig barnevogn, men hvilken havde i valgt? smiley
Mvh. Jacob.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jetta vs. Passat vs. Vectra C, hvilken?
  • #1   12. aug 2014 Spar penge, og snup en Skoda Octavia?- Men sådan en 1,4 TSI motor er ikke sløv, i forhold til deres 1,9 TDI. Dog er den gamle 1,9 TDI rimlig holdbar.

  • #2   12. aug 2014 1.4 TSI er skam rigelig hurtig, jeg tvivler bare på holdbarheden?
    Jeg synes Skodaen bliver for morfar


  • #3   12. aug 2014 Fiat motoren er super fin. Men gearkassen er noget lort. Den kan lide at spise et leje indeni gearkassen så den synger.

    Ville vælge en Jetta eller passat

    Selvom jeg mener der er meget mere at komme efter i andre mærker.. . Peugeot. Honda. BMW og Mercedes


  • #4   12. aug 2014 Jettaen synes jeg ser super fed ud udvendig, den virker dog lidt aldrende indvendig. Hvilken bil fra en af de ovennævnte mærker vil du mene er et bedre køb?

  • #5   12. aug 2014 Kender ikke prisklassen men
    508. Accord. 3-5serie eller E klasse


  • #6   13. aug 2014 Hvorfor overvejer i diesel med de km i skal kører ? Mange diesel biler får problemer hvis de ikke kører lange ture jævnligt,de kører heller ikke så langt på literen ved korte ture.Men ja ville også være lidt bange for den 1,4 motor.

  • #7   13. aug 2014 Jeg ville også se om ikke jeg kunne finde en bmw 5 serie e60/e61. Det er altså bare en lækker bil, og man får meget for pengene

    Jeg ville hvertfald som minimum holde mig fra passat, i guder hvor har den bil dog mange fejl. Begge mine brødre havde en hver samtidig, og de døjede bare med mange elektriske fejl. Begge to måtte ofre de 14-15000kr for at få lavet de elektriske håndbremser/bagbremser. Elektrisk servostyring, ledningsnet på motoren, og bare en masse irriterende fejl. Til sidst havde min bror nærmest ticks hver gang han satte tændning på, af frygt for at en ny lampe skulle lyse


Kommentér på:
Jetta vs. Passat vs. Vectra C, hvilken?

Annonce