{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
814 visninger | Oprettet:

Dan H
Dan H
Tilmeldt:
16. jun 2014
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 8

Jeg skal finde en god og rimlig BMW mekaniker {{forumTopicSubject}}

Hej

Har købt en fin BMW 330 CI fra 2003.
Nu vil jeg finde en super god mekaniker som jeg kan bede om løbende at sikre at min fine bil - holder sig fin
Det skal være en som fokuserer på kvalitet, som selvfølig skal tjene penge, men ikke ser mig som mulighed for at få 2 extra rejser til Bali på business class hvert år...
Nogle gode forslag - bor ml Køge og KBH


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg skal finde en god og rimlig BMW mekaniker
  • #1   19. aug 2014 Bare af nysgerrighed, hvad havde du forventet at skulle betale i timepris smiley ??

  • #2   19. aug 2014 En skam du ikke bor i Jylland.. Her lidt uden for Vejle har vi Kaj Nielsen, som er tidligere mekaniker ved Huset Lindberg. Han har speciale i BMW, Jaguar og Honda.
    -Selvom jeg køre Mercedes nu, så bruger jeg ham stadig.

    Manden er prædikatet på en ærlig og dygtig mekaniker. Jeg har flere eksempler personligt, og det har dem jeg har sendt derud også.

    Priserne er mere end rimelige, og igen er ærligheden det også.

    Mit bedste eksempel:
    Kaj skulle lave noget på min BMW E36 320i. Nogle forskellige småting og et par enkelte trælse som bagbrosbøsninger. Som sædvanligt høre jeg ham ad hvad han vil gætte på vi ender i med prisen så jeg kan budgettere det med det samme. Han fortæller mig at med det hele vil det sådan ca. blive 6500-7000 med timer og dele.
    -Fair pris i mine øjne.
    Dagen efter ringer han og fortæller at bilen er klar. Jeg tager derud, får regningen i hånden og ser til min store forbløffelse at beløbet er under 3000! -Han siger så lige: "Ja, det tog faktisk ikke så lang tid, da der ikke var noget der drillede"..
    -Han kunne snildt bare have skrevet 3-4 timers arbejde mere på uden jeg ville bemærke det, men det er bare ikke hans stil.

    Derudover kan han bare sit pis når det kommer til BMW. Han ved mere eller mindre ALT.


  • Banu N
    Banu N Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 1
    #3   20. okt 2014 Hey Thomas M, Har du ham Kaj's nr eller navnet på værkstedet? har en BMW jeg skal have skiftet motor på smiley

Kommentér på:
Jeg skal finde en god og rimlig BMW mekaniker

Annonce