{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

Bmw e39 elektronik driller? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har den her ellers fine bmw e39 528i, men her på det sidste er den begyndt at drille lidt med elektronikken i den form at den ikke altid låser passager døren op, og nogen gange når man sætter tænding på, så starter nødblinket, og så slukker kabine lyset sig ikke igen automatisk.
Og når man så låser den igen og prøver at låse den op efter de symptomer der, så reagere låsen ikke med det samme.
Det skal lige nævnes at det er i perioder, men er blevet værrere på det sidste.
Nogen idéer, evt. Fra det garvede bmw folk?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw e39 elektronik driller?
  • #1   19. aug 2014 På min e36, gjorde den at hver jeg låste en gang, åbnet den op igen, så var nødt til at låse den to gang. Da jeg så skulle installere et alarm system samt fjernbetjent c lås, fandt jeg frem til el kablerne var blevet slidt bag på bagklappen, klippet det slidte af og loddet så de friske ender sammen, og nu fungere c låsen med et klik istedet for to gange...

  • #2   19. aug 2014 Ellers kan det evt være relæet i sikringsboksen der kan være løs, så et video på et e36 via Youtube, hvor advarsels blinket kun gik på engang imellem, der fandt man i videoen at det var relæet der er løs i lodningen...

  • #3   19. aug 2014 BMW e36 ???? ????????? ????????????: http://youtu.be/jewa8TEIKhk

    Rusisk, men heldigvis ssnakker han ikke men illustrerer det for os...

    Held og lykke med det...


  • #4   19. aug 2014 Tak, jeg må få luret på det

Kommentér på:
Bmw e39 elektronik driller?

Annonce