{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pirelli P-Zero er der bedre dæk?
  • #1   20. aug 2014 Havde sådan nogle pirelli på min peugeot 307 og de ve ganske udemærket. Ikke de bedste og heller ikke de værste.
    Ellers går man jo aldrig galt i byen med Continental og Michelin. Dog findes der også billigere alternativer som nok gør det lige så godt (har dog ikke selv den store erfaring, da jeg enten har haft Michelin, eller bare billige lorte dæk).
    Men mange kører også på Hankook og taler godt om dem. Dem har jeg dog aldrig prøvet.
    Havde Yokohama s drive på min altea, som hører blandt nogle af de dæk, som har været de bedste jeg har kørt på. De var støjsvage og har kun få gange prøvet at aquaplane med dem. På min ford, kører jeg nu med Michelin, som også gør det rigtig godt.

• #3   20. aug 2014 Continental sportcontact 5 og michelin supersport ville jeg personligt vælge før p-zero. Derudover er hankook evo dækket og udmærket, men slet ikk i samme klasse

• #5   20. aug 2014 glem ikke yokohama

• #6   20. aug 2014 Har udskiftet mine med Goodyear f1. De virker til at Være meget bedre

• #7   13. nov 2014 Går selv med tankerne om et Pirelli, da de Michelin Sport 2 vi har nu, kun holdte ca. 13.000 km før de var nedslidte!! Nogen der også har den erfaring?

• #9   2. dec 2014 Har ikke testet hvor godt de stod fast, men støjsvage syntes jeg ikke de var.. De var forresten monteret på en Astra H st.car 1,6 turbo.

Kommentér på:
Pirelli P-Zero er der bedre dæk?

Annonce